Avengers: Endgame (2019)

Actie / Fantasy

geregisseerd door Anthony Russo en Joe Russo
met Robert Downey Jr., Chris Evans en Mark Ruffalo

Na de gebeurtenissen in 'Infinity War' hebben de superhelden een grote tik gekregen. Hun gezamenlijke vijand Thanos is erin geslaagd om alle Infinity Stones te bemachtigen en heeft daarbij de helft van al het leven uitgewist. De overlevende helden, en met name de Avengers, hebben echter weinig tijd om te rouwen om hun vrienden en familie. Ze krijgen namelijk hulp aangeboden van onder meer Ant-Man en Captain Marvel. Allen slaan ze de handen in elkaar om Thanos alsnog te kunnen verslaan en om de miljarden doden die hij veroorzaakte weer tot leven te wekken.

• Vanaf 24 april in de bioscoop

In Film > Nieuws > Avengers: Endgame (2019):

Untitled Avengers Movie (2019) - IMDb

Vijf mogelijke titels vervolg 'Avengers: Infinity War' | Filmtotaal filmnieuws

Eigenlijk lijkt het me wel zeker dat Red Skull terug zal keren. Voor diegene die goed op hebben gelet bij Captain America: First Avenger, hij ging niet dood maar werd door de Tessarract getransporteerd. Sindsdien hebben we niet te horen gekregen wat er van hem is geworden. Daarom lijkt me Avengers: Secret Wars het meest voor de hand liggend, omdat ze de spanning natuurlijk nog hoger op willen bouwen. Spectaculair wordt het sowieso, daar valt geen discussie meer over te voeren. Alleen met Abomination weet ik me verder geen raad, dat personage zit te ver in het MCU verleden.

Wat zou volgens Moviemeter de best passende titel zijn.

avatar van ViggøJøhnny
Eerste synopsis 'Avengers 4' heeft het over grote offers | Filmtotaal filmnieuws

Zullen nog wel vele artikelen volgen denk ik. Kan in ieder geval niet wachten tot de volgende film!

avatar van Kondoro0614
Is dit de titel van 'Avengers 4'? | Filmtotaal filmnieuws

'Avengers: Infinity Gauntlet' gaat hij mogelijk heten.

'Avengers 4' wordt zelfs nog schokkender | Filmtotaal filmnieuws

Dit wordt de grootste film in de geschiedenis van superheldenfilms.

avatar van Ajax&Litmanen1
kleintje 2 schreef:
'Avengers 4' wordt zelfs nog schokkender | Filmtotaal filmnieuws

Dit wordt de grootste film in de geschiedenis van superheldenfilms.

Ik vind dit altijd van die commerciële lulpraatjes. Ja, de volgende film wordt nog veel schokkender. En de film daarna gaat daar weer overheen hoor. En de film die in 2031 verschijnt wordt helemaal ultiem.

Heeft Marvel niet nodig, de massa komt toch wel kijken.

avatar van synec
Als ze echt willen schokkeren, moet iedereen die in Infinity War is ‘opgelost tot stof’ ook echt dood blijven. Dus ook Black Panther en Spider-Man. Maar aangezien ze sequels willen maken, zal dat wel niet het geval zijn. Ze zullen wel met een soort ‘tijdreis/reset knop’ -plot afkomen. Wat erg flauw zou zijn imo, en de impact van Infinity War daarmee ook helemaal vernietigd.

Avengers 4 Title Leak - CineEurope - Leaked Footage - Fallen Heroes - YouTube

Waarschijnlijk wordt het dus Avengers: Fallen Heroes

avatar van Psycho-M
Russo Bros Twitter: "Look hard..." : marvelstudios - reddit.com

Tja wat is dit?
Gewoon aan het trollen of is er toch meer te zien?

avatar van kleintje 2
Als je de objecten naast de persoon in het midden goed bekijkt lijken ze op twee A's. Waarschijnlijk is dat een hint naar de nieuwe titel. Misschien hebben ze Avengers 4 de naam "Avengers Assemble" gegeven.

avatar van Psycho-M
kleintje 2 schreef:

Dat heb ik meer gelezen inderdaad.

Psycho-M schreef:
Dat heb ik meer gelezen inderdaad.Maar aangezien de eerste Avengers film in de UK al is uitgebracht met deze titel lijkt me dat heel sterk

Toch blijft zoiets altijd een mogelijkheid. Met deze film houd ik alle mogelijkheden open. Er wordt gewoon weinig vrijgegeven.

avatar van kleintje 2

Dat hoeft niet hoor. Er zijn al een stuk of 6-7 titels voorbij gekomen. Het is alleen de meest voor de hand liggende optie voor nu.

De nieuwe trailer is er http://oi66.tinypic.com/2uxy802.jpg

avatar van Ajax&Litmanen1
Netjes gedaan. Een trailer die iedereen wil zien zonder dat je iets van het verhaal toont. Ook tonen ze geen dode Avengers, dus het blijft de vraag hoe het verder gaat. De hype zal weer groot worden.

avatar van John Milton
24 april release, kappeuter, of is dat nog niet officieel?

John Milton schreef:
24 april release, kappeuter, of is dat nog niet officieel?

Ja klopt, bij deze ingevoerd.

synec schreef:

Blij dat je het zegt en dat ik niet de enige ben die er zo over denkt!

avatar van nathaniel177
Hij gaat waarschijnlijk 180 minuten duren.

avatar van kleintje 2
Nieuwe trailer net gereleased.

avatar van Rafael11
Ja, ik zag hem net, totally hyped!

avatar van IH88
Grootste vraagteken is natuurlijk Scarlett Johansson's kapsel. Vier verschillende haarstijlen in één film/trailer. Time travel? Ze hebben zich in ieder geval zitten vervelen, want Cap's baard is ook weg.

Rafael11 schreef:
Ja, ik zag hem net, totally hyped!

Ben ook zeer hyped, maar had wel meer verwacht vvan de poster. Hij is wel mooi, maar vond die van Infinity War overtuigender.

avatar van Zwolle84
IH88 schreef:

Ik denk dat ze zoiets hadden van: "Iedereen gaat dood, snel nog even naar de kapper nu het nog kan."