Alcatraz (2018)

Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten
Misdaad / Actie

geregisseerd door Andrew Jones
met Gareth Lawrence, Derek Nelson en Lee Bane

Een groepje gevangenen zit in "Alcatraz", de beste beveiligde gevangenis van het land. In de gevangenis zitten de gevaarlijkste criminelen en ontsnappen lijkt onmogelijk. Het groepje besluit een poging te doen te ontsnappen. Om dit voor elkaar te krijgen gijzelen zij enkele bewaarders. De directeur is echter vastbesloten de reputatie van de gevangenis te beschermen en geeft zich niet zomaar gewonnen.

Op sommige momenten lijken er maar een handvol gevangenen in Alcatraz te zitten , vreselijk laag budget en dat merk je.

avatar van wimaroca
Geef mij maar de versie van Clint Eastwood

avatar van Grindhouse62
Kan gewoon worden overgeslagen. Neem inderdaad Escape from Alcatraz met Clint Eastwood maar. Die is top.

avatar van mcdaktari
Wat een origineel verhaal zeg