• 10.531 nieuwsartikelen

Gesproken taal: Kantonees, Mandarijn en Engels

Releasedatum: 12 juli 2018

Plot Skyscraper

"Don't look down"

De ex-militair Will Sawyer is verantwoordelijk voor de veiligheid in een wolkenkrabber in China. Tijdens een opdracht in staat plotseling een verdieping in de brand, waarvan hij de schuld krijgt. Hij slaat op de vlucht terwijl hij zijn onschuld probeert te bewijzen en op zoek gaat naar de dader. Bovendien moet hij alles op alles zetten om zijn gezin te bevrijden dat vastzit in het brandende gebouw.

Social Media

avatar van cantforgetyou

cantforgetyou

Vrij vervelende film, omdat echt alles zo cliché, nep, overdreven, dom en stom in elkaar zit. Het is gewoon lachwekkend. Enige pluspunt vond ik Neve Campbell.

Wat een vreselijke bullshit. Sommige special effects waren dan nog wel 'aardig', waardoor we de film hebben afgekeken. Maar begin hier niet aan als je iets anders kunt gaan doen of kijken.

avatar van koalaM

koalaM

Gewoon hersenloos vermaak. Extra half puntje voor Neve Campbell (waar ik een zwak voor heb)

avatar van Logbia7k

Logbia7k

Wat een teleurstelling! Het acteren in deze film was ronduit afschuwelijk en liet me zo emotieloos achter als een robot. Oké, de visuele aspecten hadden wat pit, maar het geheel miste elke vorm van diepgang.

Halve punt ervan af van dit gedrocht.god wat is dit in en in beroerd slecht.