Skyscraper (2018)

Actie / Drama

geregisseerd door Rawson Marshall Thurber
met Dwayne Johnson, Neve Campbell en Pablo Schreiber

De ex-militair Will Sawyer is verantwoordelijk voor de veiligheid in een wolkenkrabber in China. Tijdens een opdracht in staat plotseling een verdieping in de brand, waarvan hij de schuld krijgt. Hij slaat op de vlucht terwijl hij zijn onschuld probeert te bewijzen en op zoek gaat naar de dader. Bovendien moet hij alles op alles zetten om zijn gezin te bevrijden dat vastzit in het brandende gebouw.