Calm with Horses (2019)

Alternatieve titel: The Shadow of Violence

Verenigd Koninkrijk

geregisseerd door Nick Rowland
met Cosmo Jarvis, Barry Keoghan en Ned Dennehy

In Ierland heeft de voormalige bokser Douglas 'Arm' Armstrong zich opgewerkt als de gevreesde bodyguard voor de familie Dever, die in het drugwereldje zit. Douglas poogt op persoonlijk vlak een goede vader te zijn voor zijn vijfjarige autistische zoontje Jack. Verscheurd tussen de twee families bevindt Arm zich in een moeilijke situatie, zeker wanneer aan hem gevraagd wordt een moord te begaan. Het juiste willen doen kan weleens iedereen die hij liefheeft in gevaar brengen.

Vanaf 16 september op VOD (Cinéart Nederland)

avatar van De wind
De vier sterren recensies op de cover zijn mij een raadsel. 13 in een dozijn film met een verhaal dat al talloze keren is verteld. Tel daarbij acteerprestaties op waar je niet warm of koud van wordt en je hebt 101 minuten van je leven verspild.

avatar van AniSter
Eindelijk weer eens een film met een happy end...
Ik hoop dat de acteurs in het echte leven iets slimmer zijn want in de film kwam ik niet hoger dan een IQ van 80.... voor iedereen samen. Ik ben achteraf nog even na aan het denken waar ik naar heb zitten kijken. Helaas, kom er niet uit.

Troosteloze film wat nergens naar toe leidt....