The Boat (2018)

Verenigd Koninkrijk / Malta
Thriller

geregisseerd door Winston Azzopardi
met Joe Azzopardi

Een eenzame visser raakt verdwaald in een diepe mist. Hij ontdekt een verlaten zeilboot en besluit aan boord te stappen. Hij vindt geen tekenen van leven, maar wanneer hij terug aan dek komt ontdekt hij dat zijn eigen boot is verdwenen. Wat volgt is een nachtmerrie, waarin hij opgesloten zit in een boot die zich voortbeweegt in onbekende wateren.

• Vanaf 6 juni in de bioscoop

Vanaf 6 juni 2019 in de bioscoop (Dutch FilmWorks)

Hoge verwachtingen van.

avatar van tattoobob
Ja dit lijkt mij ook wel wat.

avatar van bjerik76
lijkt mij het eerste uur wel spannend, heb het idee dat het dan langdradig gaat worden en een slecht / afgeraffeld of open eind heeft en het bootje verder drijft voor een deel 2.
geen idee.

avatar van Shadowed
Ja dit lijkt me wat

Groootste kut film die ik ooit heb gezien!! Gezien in Pathé de Kuip, snap niet dat ze voor zo’n kansloze film nog geld kunnen vragen..

Zojuist gezien bij een sneak-preview.

Ik vond het wel een spannende film. Muziek ook erg goed, meeslepend.
Het ging eigenlijk alleen maar over een boot, maar was toch wel echt spannend.
Best goed geacteerd.

Het eind daar in tegen, vond ik echt onbeantwoord. Ik vond het teveel een open eind.
Had graag willen weten wie of wat er nou nog meer op de boot zat, en de reden dat de persoon
werd meegenomen op deze boot.

Jezus , net gezien in Alkmaar in de preview, wat een slechte film. Echt zo ongeloofwaardig en geen moment echt spannend. Een film wat enkel over 1 man en een boot gaat en verder gebeurt er helemaal niks. Zonde van je tijd. Echt een B film welke 2019 onwaardig is.

avatar van John Milton
Biggy.j schreef:
Groootste kut film die ik ooit heb gezien!!
Dat is niet gek als je pas één film gezien hebt...

(welkom op de site )

avatar van Flitskikker
Hoe krijg je het voor elkaar om in de ondertiteling van de trailer al een spatiefout te maken ('navigatie apparatuur'). Er hoeft geen DFW-logo meer te verschijnen om hun films eruit te pikken.

avatar van Zwolle84
Flitskikker schreef:

Ik heb ze een keer via de mail gevraagd hoe dat toch kan, maar daar heb ik nooit antwoord op gekregen...

avatar van mcdaktari
Het klinkt als een aardige film