Mile 22 (2018)

Actie

geregisseerd door Peter Berg
met Mark Wahlberg, Lauren Cohan en Iko Uwais

De geheim agent James Silva, die bijgestaan wordt ​​door een uiterst geheime commando-eenheid van de CIA, is in Indonesië gestationeerd. Samen pogen ze de informant Li Noor het land uit te smokkelen door deze vanuit het centrum van de stad naar een luchthaven 22 mijl verder te vervoeren. Onderweg moeten ze uit handen zien te blijven van de corrupte politie en de criminele onderwereld. Hun vijanden doen er immers alles aan om ze tegen te houden.