• 8.304.020 stemmen

Geregisseerd door: Peter Berg

Met onder meer: Mark Wahlberg, Lauren Cohan en Iko Uwais

Releasedatum: 18 oktober 2018

Plot Mile 22

"Option 1: Diplomacy. Option 2: Military. Meet Option 3."

De geheim agent James Silva, die bijgestaan wordt ​​door een uiterst geheime commando-eenheid van de CIA, is in Indonesië gestationeerd. Samen pogen ze de informant Li Noor het land uit te smokkelen door deze vanuit het centrum van de stad naar een luchthaven 22 mijl verder te vervoeren. Onderweg moeten ze uit handen zien te blijven van de corrupte politie en de criminele onderwereld. Hun vijanden doen er immers alles aan om ze tegen te houden.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Social Media

avatar van 3316mixer

3316mixer

Heerlijke mannetjes film, waarin Mark Wahlberg word overschaduwd door het charisma van Iko Uwais. Peter Berg is toch wel een aktie regisseur van wereld klasse geworden, die zich kan meten met de beste in zijn vak. Het open einde, vond ik minder, maar laat maar komen deel 2

avatar van jippie2010

jippie2010

Wat een ongelofelijke irritante rol van Wahlberg! Zijn cynisch geschreeuw is zo ongeremd dat het de hele film onderuit haalt. Is het hem aan te rekenen dat hij zijn rol zo neerzet, of is de regisseur hiervoor verantwoordelijk? Hoe dan ook, het eindresultaat blijft hetzelfde. Met moeite zitten kijken. *2.0

avatar van Waackx

Waackx

De film begint lekker, Wahlberg speelt weer eens het mannetje, vlot door het verhaal heen en net als The Raid (ook met Uwais) is de film behoorlijk bloederig en voorzien van harde kills.

Maar na een gegeven met met wordt het wel een beetje te, na de zoveelste kogel door het hoofd want behalve een flink aantal brute kills heeft de film niet meer te bieden.

Maar goed als je dat zoekt dan heb je de juiste film te pakken voor 90 minuten.

Ik kon het waarderen om een actiefilm als deze te zien, die niks schuwt anno 2018-2021.

Wat ik vond het ook prima te volgen, minder chaotisch dan anderen dat vinden.

Maar zoek je meer inhoud dan alleen wat bloederige moorden dan kan je deze film beter vermijden.

avatar van umbra

umbra

Vrij matig actiefilmpje. Over de ganse lijn middelmaat troef, geen milliseconde opt puntje van m'n stoel gezeten.

avatar van Fonzo

Fonzo

Slechte film, met te veel ongeloofwaardige stukken erin.