• 11.526 nieuwsartikelen

Gesproken taal: Engels

Releasedatum: 13 september 2018

Plot The Predator

"The hunt has evolved."

Quinn McKenna is een voormalige commando van de speciale eenheden die net het bestaan van de gewelddadige Predators heeft ontdekt. Niemand wil hem echter geloven. Zijn zoon Rory heeft een vorm van autisme en is het mikpunt van spot op school. Hij ontdekt dat hij de taal van de aliens kan begrijpen, hetgeen hem een belangrijke aanwinst voor het team van zijn vader maakt.

Social Media

avatar van Rubie2208

Rubie2208

FunkStarr schreef:

Ben het helemaal met je eens. Maar ik vind dat 1.5* echt nog aan de hoge kant. Dit verdient eigenlijk helemaal geen ster.

Je hebt inderdaad nog gelijk ook haha , zag er nog goed uit , maar dat is echt het enigste positieve

avatar van FunkStarr

FunkStarr

Me toch maar door dit gedrocht heen gevochten, maar verdient niet meer dan de laagst mogelijke score.

Nu alle delen gezien:

1. Predator 5*

2. Predator 2 4.5*

3. Prey 3*

4. Predators 0.5*

5. The Predator 0.5*

Alleen de eerste 2 films zijn fenomenaal (met name de eerste maar vind 2 ook fantastisch).

avatar van Boneka

Boneka

Het gebeurt mij niet vaak dat ik de verkeerde film aanschaf. Zo was het de bedoeling eens een keer de allereerste Predator van Arnold Schwarzeneggger uit 1987 op te zetten. Zit ik naar een halfbakken remake of wat het dan ook is te kijken naar een film uit 2018. Dat was 'm dus duidelijk niet. De film begint rommelig en blijft rommelig. Verhaal mager actie wel okay. Beeld en geluid zijn voortreffelijk dat dan weer wel.

Film 2,5

Boneka schreef:

Film 2,5

Beeld (4K) 5,0

Geluid 5,0

Dan voel je je toch wel behoorlijk genaaid denk ik. Ik vind je dan nog vrij mild in je eindoordeel.

avatar van Lavrot

Lavrot

Mijn hemel, dit was slecht. Verder geen woorden aan vuil maken.

avatar van Banjo

Banjo

• 1947 berichten

Dit was een mix van The E-Team, Terminator en The Predator en ja het was heel slecht en vreemd bijvoorbeeld dat (ontzettend ongeloofwaardige) autistische jongetje wat in een keer de Predator als het ware toelaat of bestuurd!. De actie kan zo'n film soms nog wel eens redden maar als dat ook nog eens op A-team niveau ligt dan kun je wel ophouden. Maar toch geef ik wel 2 sterren er zaten nog wel momenten in die nog wel aardig waren.

avatar van xxERWINxx

xxERWINxx

Vandaag weer eens herbekeken, ditmaal op Blu-ray!

Weer een keer wat ander verhaal met een groep soldaten die het opnemen tegen (meerdere) predators en ruimtehonden, ook leuk met het autistisch zoontje erbij die denkt iets leuks te hebben gevonden in de vorm van een masker met toebehoren.

Vond hem dus best wel verrassend, leuk verhaal, veel (harde)actie en ook wat spanning, al met al weer een mooi vervolg!

3.5 sterren!

Op naar PREY (2022)

avatar van schram101

schram101

• 2058 stemmen

Wow dit was echt tenenkrommend eigenlijk. Nul spanning nul sensatie. Een véél te flauwe insteek waarbij Shane Black zijn eigen film nauwelijks serieus lijkt te nemen. Holbrook was best cool in Logan en Narcos maar hier geen schim van die rollen. En in de overige rollen zegt de casting wat betreft de joligheid wel genoeg. Gelukkig duurt het niet zo lang allemaal.