Sharknado 5: Global Swarming (2017)
Genre: Horror / Sciencefiction
Speelduur: 90 minuten
Oorsprong:
Verenigde Staten
Geregisseerd door: Anthony C. Ferrante
Met onder meer: Ian Ziering, Tara Reid en Cassandra Scerbo
IMDb beoordeling: 3,9 (6.893)
Gesproken taal: Engels en Italiaans
On Demand:
- Bekijk via Videoland
- Niet beschikbaar op Netflix
- Niet beschikbaar op Pathé Thuis
- Niet beschikbaar op Amazon Prime
- Niet beschikbaar op Disney+
- Niet beschikbaar op Google Play
- Niet beschikbaar op meJane
Plot Sharknado 5: Global Swarming
"Make America bait again!"
Nu grote delen van Noord-Amerika verwoest zijn, bereidt de rest van de wereld zich voor op het onvermijdelijke: een wereldwijde Sharknado. Van Londen tot Azië en Zuid-Afrika tot Mexico. Fin en zijn gezin moeten de wereld rondreizen om de Sharknado's voor altijd zien te stoppen. Opnieuw riskeert hij zijn leven.
Externe links
Social Media
Acteurs en actrices
Fin Shepard
April Wexler
Nova Clarke
Gemini
Orion
Electra
Gil Shepard
British Prime Minister
Matt Shepard
Steven Beck
Video's en trailers
Reviews & comments
kleintje 2
-
- 449 berichten
- 786 stemmen
Ze komen tegenwoordig wel met originele posters. Maar dat is dan ook het enige.
The Oceanic Six
-
- 59141 berichten
- 3918 stemmen
Gaat vandaag in Amerika verschijnen. Ben hier echt wel weer benieuwd naar, zo slecht zijn ze dat ik het wel een guilty pleasure reeks vind.
Kondoro
-
- 10694 berichten
- 2485 stemmen
In de trailer dat de toren van pisa ook gewoon recht op komt te staan door zo'n tornado .
PEN15
-
- 1281 berichten
- 637 stemmen
Dat is inderdaad een leuke filmposter, met Global Swarming hebben ze ook wel gevoel voor humor.
The Oceanic Six
-
- 59141 berichten
- 3918 stemmen
De Sharknado reeks bestaat alweer uit 5 delen en kwalitatief gezien zijn het 5 vreselijk slechte films, vol met goedkope effecten en treurig acteerwerk, maar tegelijkertijd is het ook een soort guilty pleasure, juist omdat het zo slecht is. Niet dat de producers een goed budget hadden, maar ze proberen natuurlijk ook opzichtig om hier een opvallende flutreeks te creëren voor een vaste schare fans. In 5 jaar toch elk jaar een nieuw deel afleveren is best knap.
Je krijgt hier ook precies weer wat je verwacht, heel veel sharknado's die heel veel doden veroorzaken en die worden bestreden door Ian Ziering en Tara Reid, die er overigens met het jaar beroerder uit gaat zien en nog beroerder dan ook acteert. Maar vooral Ziering vind ik best een leuke acteur met flair en die met zichtbaar veel plezier in deze onzin mee blijft spelen. Toch mag de reeks er van mij best mee ophouden, want het hoogtepunt lag wat mij betreft bij delen 2 en 3. Ik vond de vorige film net als deze toch echt veel slechter omdat ze nu echt niemand meer serieus nemen. Tara Reid met superkrachten vind ik weinig aan, de sharknado's zelf waren al genoeg onzinnigheid voor me. En eerlijk is eerlijk, ze raken een beetje door de ideeën heen. Nu krijgt de hele wereld last van de haaien, in deel 6 gaan ze vast het volgende universum in? Het was weer geinig om te zien en er volgen vast nog wel een deel 6, 7 en 8, al hoeft dat van mij niet echt meer.
2*
Theunissen
-
- 11414 berichten
- 5338 stemmen
"Make America Bait Again !"
Dit is inmiddels alweer het vijfde deel (sinds het jaar 2013 is er iedere jaar in augustus, oftewel tijdens de zomervakantie, een nieuwe deel uitgekomen) in de "Sharknado" reeks (tevens de vijfde van regisseur Anthony C. Ferrante) en ze worden helaas met het deel minder (het leuke is er inmiddels wel vanaf en het wordt nu ook zeer uitgemolken), met als dieptepunt deze flauwe komische Horror / Sciencefiction film.
Het verhaal (draait om een haaien artefact en het redden van zoontje Gil Shepard, welke gegrepen wordt door een "Sharknado" in London) is zeer flauw en er valt nauwelijks iets te lachen, bevat veel tenenkrommende dialogen en de haaien (wel veelvuldig aanwezig) hebben dit keer ook maar een bijrol (allemaal dezelfde soort haaien en ze zorgen ook niet voor leuke "kills" onder de mensen, wel worden ze zelf soms nog op een leuke manier gedood), want het draait vooral om de tornado's (beter gezegd "Sharknado's", die Gil Shepard hebben meegenomen) die dit keer voor het grootste gevaar zorgen en dat in de landen Engeland (tijdens de 20 minuten durende opening van het verhaal), Zwitserland, Australië (Throw another shark on the barbie ), Brazilië, Italië, Japan (met een Godzilla-achtige "Sharknado") en Egypte (op het einde van het verhaal). Op het einde van het vierde deel zag je nog de Eiffeltoren voorbij vliegen, maar Frankrijk komt niet voor in deze film.
Het verhaal speelt zich nu dus wereldwijd af en focust zich niet meer op Amerika (komt ook dit keer nog maar in een paar scenes voor, zoals o.a. de scene met Al Roker die via een weerkaart verslag doet van de "Sharknado's" in Amerika). Het zag er even naar uit dat het verhaal zich ook zou gaan afspelen in Nederland, maar het blijft helaas alleen bij het noemen van "Netherlands" en "Holland". In de eerder genoemde landen, speelt het verhaal zich dan vooral af in en rond hun bekendste bezienswaardigheden zoals o.a. Stonehenge, London Bridge, London Eye (oftewel het reuzenrad, welke los raakt), Big Ben (verliest een wijzer) Sydney Opera House (was leuk dat het in dit verhaal tevens een "battle station" was), Cristo Redentor (oftewel Christus de Verlosser), Colosseum, Trevi Fonteinen, Tokiotoren en de Egyptische piramides.
Ook komen er weer diverse verwijzingen voor naar andere films zoals o.a "James Bond", "Indiana Jones" en "Back to the Future", en ook spelen er weer een aantal bekende persoonlijkheden mee in een kort rolletje zoals o.a. Nichelle Nichols (die voor de oudere onder ons, zoals ik, vooral natuurlijk bekend is als luitenant Nyota Uhura uit de originele Star Trek serie en films), Bret Michaels (zanger van de Amerikaanse "glamrock" band Poison en tevens bekend is om zijn seks internet video met Pamela Anderson, die ook uitermate geschikt zou zijn voor een rolletje in een "Sharknado" film), Geraldo Rivera (Amerikaanse sensatiejournalist en talkshowhost), Olivia Newton-John (vooral bekend vanwege de Muziek / Romantiek film "Grease (1978)" en die in deze film April Shepard ombouwt naar een robot), Tony Hawk (Amerikaanse skateboarder), Fabio Lanzoni (Italiaans model en filmacteur, die in deze film de rol van paus vertolkt en waartegen Fin zegt "Forgive me father, for I am Fin" Hij krijgt overigens van de paus ook een leuk wapen), Bai Ling (Chinees-Amerikaanse actrice, die in veel films heeft meegespeeld zoals o.a. in de Sciencefiction / Western film "Wild Wild West (1999)") en de bekende actie acteur Dolph Lundgren (wel pas in de laatste paar minuten van het verhaal en dan als de toekomstige Gil Shepard).
De cast is wederom hetzelfde gebleven en ook in dit verhaal draait het vooral weer om de hoofdrolspelers Ian Ziering (in de rol van Fin Shepard) en Tara Reid (in de rol van April Shepard). Ian Ziering speelt eigenlijk best weer leuk en verdienstelijk (is dadelijk meer bekend vanwege de "Sharknado" films dan zijn rol in de destijds populaire Amerikaanse serie "Beverly Hills, 90210 (TV Series 1990–2000)"), maar Tara Reid blijft een hopeloos geval met een vreselijke stem. Ze moet het wederom in deze film niet hebben van haar uiterlijk (omdat ze volledig gehuld is in kleren, zie je van haar anorexia-achtige uiterlijk gelukkig niets), maar juist van haar speciale krachten (best flauw) waarmee ze heel sterk is en waarmee ze ook kan vliegen. Die laatste krachten verliest ze wel als ze genomen (past wel bij haar ) wordt door een haai, waardoor ze omgebouwd (past ook bij haar ) wordt tot een robot met oplaad capaciteiten.
Ik was ook eigenlijk blij dat Cassandra Scerbo (in de rol van Nova Clarke) weer terugkeerde in de reeks (dat werd ook al aangekondigd op het einde van het vierde deel), want haar vond ik destijds in het derde deel heel mooi en sexy (schaars gekleed). Ze blijft een mooie vrouw om naar te kijken en heeft ook mooie rondingen, maar ze is deze keer echter niet meer erg sexy en ze loopt er helaas ook niet meer schaars gekleed bij, m.u.v. de scene (waarbij ze loopt in een leren pakje met laarzen, zie ook filmposter) waarbij ze uit een vliegtuig springt. Wat mooie vrouwen betreft is was deze film voor mij sowieso best een afknapper, want de vrouwen die erin meespelen zien er vrijwel allemaal oud uit en hebben ook de nodige plastische chirurgie ondergaan (en dan in negatieve zin, zoals de pas 31 jarige Chloe Rose Lattanzi, die overigens de dochter is van Olivia Newton-John en ook samen met haar te zien is, met haar facelift en botox) waardoor sommige enigszins bekende vrouwen nauwelijks meer herkenbaar zijn.
Omdat het tempo in het verhaal wederom best hoog is en er ook best veel gebeurd en het visueel gezien ook nog wel allemaal meeviel (op de speciale effecten na dan), is deze komische Horror / Sciencefiction film wel nog enigszins vermakelijk en met circa 85 minuten duurt het gelukkig ook niet al te lang. Aangezien in dit deel alle familieleden en bekenden van Fin Shepard doodgaan (o.a. zijn zoon Matt, Nova Clarke en April Shepard) en de film eindigt op een "Back to the Future" einde (waarbij Fin met zijn uit de toekomst komende en inmiddels volwassen geworden zoon Gil teruggaat in de tijd om de schade te herstellen) einde, zal er volgend jaar augustus natuurlijk nog een zesde deel volgen, die wat mij betreft ook de afsluiter mag zijn van de "Sharknado" reeks (heel Amerika heeft men inmiddels al gehad en met deze film nu ook de hele wereld en men is zelfs al in de ruimte geweest).
Donkerwoud
-
- 8026 berichten
- 3576 stemmen
De glorieuze zaligheid van net niet knappe vrouwen (met botox en/of siliconenborsten), charismaloos acteerwerk van uitgerangeerde C-sterren, CGI-effecten uit 1998, 90's popmuziek op momenten dat het niet past, bizarre filmverwijzingen, oneliners die cheesier dan cheese zijn én haaien in een tornado. Na vijf jaar is de franchise er niet beter op geworden, maar Anthony C. Ferrante (en crew) weten waarom we elke zomer terugkomen voor deze onzin: het is pure fan service. The Asylum profileert zich als Troma in dat ze iets maken waardoor 'je erbij hoort' en met elkaar kunt lachen om de idioterie waar ze nu weer mee zijn gekomen. Het vierde en het vijfde deel zijn eigenlijk het leukst, omdat de franchise inmiddels een goede balans heeft gevonden tussen action-packed spektakel en de overbekende flauwigheid. Ze blijven het ook leuk houden met hilarische visuele vondsten en de eindeloze reeks cameo's. In dit deel wordt er zelfs een Sharknado-mythos gecreëerd rond de oorsprong van het fenomeen haaienorkanen.
john mcclane 2
-
- 3200 berichten
- 6349 stemmen
"same shark different day "
De sci-fi channel brengt regelmatig onzinnige films uit , maar dit steekt er blijkbaar zo boven uit dat ze te bestellen zijn ,of op netflix te zien zijn.
Dat komt door heerlijke over de top scene's en de bij komende knipogen .
De makers nemen zich zelf niet serieus en de kijker ook niet .
Maar er valt genoeg te lachen , je moet er wel voor in de stemming zijn.
persoonlijk vond ik de eerste twee best leuk , daarna was de lol er een beetje af .
Er zitten meerdere referenties in naar o.a braveheart tot mission impossible .zelfs de nieuwe mad max moet er even aan geloven .
Hier gaat het er om ,waar de origin van de sharknado is begonnen , en waar anders dan london natuurlijk XD .
Wat valt te prijzen is het flinke tempo , binnen no time nog voor de begin credits is het al flink op gang .
En er valt genoeg te lachen, wat soms werkt en af en toe is het niet te doen.
Was er blijkbaar voor in de stemming want of je ergert je er aan of je laat de meligheid en actie scene's op je lachspieren werken.
cales77
-
- 463 berichten
- 2324 stemmen
Slim productiehuis, slimme marketing.
Meeliften op het het is zo slecht dat het haast leuk is sentiment.
Zelfde als foute smartlappen meezingen in de kroeg....
The Oceanic Six
-
- 59141 berichten
- 3918 stemmen
Deel 6 komt er binnenkort gewoon aan, haha.
'Sharknado 6' bevat nazi's, dinosaurussen en de Ark van Noah | Filmtotaal filmnieuws
Die gaan we ook gewoon weer kijken. Zeldzaam slechte maar soms ook vermakelijke rotzooi.
Donkerwoud
-
- 8026 berichten
- 3576 stemmen
Samen met God's Not Dead 3 toch wel de filmhappening van het jaar...!
The Oceanic Six
-
- 59141 berichten
- 3918 stemmen
'Sharknado 6' wordt einde van een tijdperk | Filmtotaal filmnieuws
Nooo! Ze stoppen er na dit zesde deel mee. Nouja, maar beter ook haha.
ElPablo
-
- 125 berichten
- 871 stemmen
Verrek, ik zag lt Uhura voorbij komen en van de week ook al Tuvok.
Van star trek naar sharknado, het kan verkeren.
Ik hoop dat ze de hoofdprijs hebben gevraagd en gekregen want oh oh wat is het slecht.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11455 berichten
- 4880 stemmen
Saai, stom en luidruchtig.
Ik blijf het zeggen: ik ben een van de weinigen op deze site die op het gebied van The Asylum erg vergevingsgezind is en ik vind het idee achter die mockbusters wel lollig. En soms zit er echt een goede tussen - Battledogs en Locked Up waren prima - maar die Sharknado-films... Nee. Natuurlijk idioot dat ik dan de hele reeks kijk, maar als ik dan toch de hele catalogus van hun kijk kunnen deze er ook nog wel bij.
Maar nee, het was echt niet best. Leuk, mooi gefilmd begin in dat ravijn, en tadááaá... Zodra die sharknado's de kop opsteken wordt het weer een feest van lelijk gefilmd bluescreen met die spuuglelijke grijswalm die The Asylum er wel vaker overheen knalt. En begon de verveling toe te slaan.
Ian Ziering vond ik vanaf het eerste uur al een zak hooi eerste klas, maar nu begon ik Tara Reid met al die plamuur op haar gezicht ook irritant te vinden. Om nog maar te zwijgen over dat bloedirritante kind. Massa-scenes met de sharknado's: het is bullshit, zelfs in de logica van de B-films. Figuranten rennen in de rondte of staan stom te kijken bij Buckingham Palace, de tv zendt blijkbaar ook nog gewoon uit zonder spoortje van paniek. Het is raar, het is onzinnig, het is allemaal lelijk.
Ook hier slaan ze weer de plank mis qua toon. Soms nemen ze zich veel te serieus - booskijkende mannen en vrouwen met veel techno mumbo jumbo, zie die pokkesaaie Megashark-films - maar de Sharknado-reeks is de andere kant van de medaille waar alles zo zelfbewust en haha-lach-of-ik-schiet dat ook dit me ging ergeren. Het is zelden dat ze een tussenweg weten te vinden waar ze wél de goeie snaar raken: het eerder genoemde Battledogs is nog steeds een leuk voorbeeld.
Een nipte 2,0*.
Shadowed
-
- 8385 berichten
- 5269 stemmen
Ook wel leuk.
Weer zo'n Sharknado deel. Soms vind ik ze best leuk als guilty pleasure. Deel 3 vond ik stiekem bijvoorbeeld ook best tof. En om heel eerlijk te zijn zijn de effecten hier vooral in het begin beter dan normaal. Vooral de scenes in London zijn best ok. Daarna is het weer minder.
Een deel dat weer leuk over the top gaat. Deeltje 4 was niet zo pakkend, dit deel is weer iets pakkender. Ook leuke cameo's van Olivia Newton-John en Ethan Hawk. Natuurlijk weer ongelooflijk slecht gemaakt dat het soms nog wel leuk is.
Wel een guilty pleasure. Niet veel meer over te zeggen. Benieuwd naar het laatste deel.
AmazingPP
-
- 2462 berichten
- 1809 stemmen
Ik kan altijd wel lachen om deze reeks films. Ook deze film is in elke opzicht weer zo bar en boos slecht dat het gewoon zeer doet om naar te kijken en dat maakt deze films tegelijkertijd ook weer leuk. Ziering speelt zijn rol met veel plezier en het lijkt wel of ze de meest gebotoxte en plastisch chirurgisch bewerkte dames uit heel de wereld hebben opgezocht. Mijn hemel, wat zien die vrouwen eruit. Denken die echt dat ze ermee opgeknapt zijn of zijn dat gewoon allemaal mislukkingen? Voor de rest: bedroevende special effects, bedroevend slecht acteerwerk, bedroevend script en bedroevende onzin. Dus echt een Sharknado film. Nog een te gaan en dan is het (misschien) echt over. Ik heb me slap gelachen bij deze film. 2 *
Tarkus
-
- 6409 berichten
- 5314 stemmen
De 5de film uit de reeks reeds, en het kan maar niet gekker worden.
Alles wederom over the top zoals we dat van deze films gewend zijn.
Eigenaardig genoeg blijf je toch kijken naar deze onzin, blijkbaar net omdat je weet dat het allemaal onzin is.
Ook eigenaardig, men weet voor deze onzin toch altijd wel grote namen te strikken, zij het in een kleine of iets grotere rol, in deze film bijvoorbeeld Olivia Newton-John en helemaal op het einde Dolph Lundgren.
Op naar de zesde (en laatste ?) film.
K. V.
-
- 4106 berichten
- 3595 stemmen
Had al van deze filmreeks gehoord maar nog nooit een deel van gezien. Dit deel was op tv, dus toch maar eens meegepikt.
Tja veel goeds kan ik er toch niet over zeggen, behalve dat het goed fout is. Verrassend was nog dat Tara Reid nog eens meedoet in een film. Verder zitten er nog wel leuke mopjes in en verveelde het niet.
moviemike
-
- 1156 berichten
- 5382 stemmen
Sorry Anthony C. Ferrante, Ian'Fin'Ziering en Tara'April'Reid ... gebuisd!
THE HOFF doet niet meer mee ?
mrklm
-
- 8200 berichten
- 8198 stemmen
Na Los Angeles, New York, Washington en Las Vegas is het nu de beurt aan meerdere wereldsteden buiten de VS om ten prooi te vallen aan een sharknado. Op verzoek van de Britse Prime Minister reist Fin [Ian Ziering] met April [Tara Reid] en zoon Gil [Billy Barratt] naar London voor een adviserende rol bij een bijeenkomst van NATO. Nova [Cassandra Scerbo] doet een archeologische ontdekking bij Stonehenge die mogelijk een definitief kan maken aan de sharknado’s en zijn roept Fins hulp in. Maar hun vondst veroorzaakt een sharknado die de bevolking van Londen dreigt te decimeren. Scotty Mullen vervangt Thunder Levin als scenarist en volgt qua verhaal de simpele formule van de vier voorgangers uit de Sharknado-serie, maar voegt daar in ieder geval wat verse (en geslaagde) ideeën aan toe, waaronder persiflages van Mission Impossible, Raiders of the Lost Ark en Network en een vortex waardoor onze helden worden getransporteerd van de ene wereldstad naar de andere. De sterk verbeterde special effects maken dit tot de beste uit de volstrekt krankzinnige, maar bij vlagen vermakelijke Sharknado-serie. Öok de cameo’s zijn leuker, inclusief die in het waanzinnige coda dat ons voorbereid op het laatste deel: Last Sharknado: It’s About Time.
Redlop
-
- 8962 berichten
- 3566 stemmen
Gekeken vanwege Samantha Fox die een piepklein rolletje heeft. De jaren gaan ook bij haar tellen helaas.
Phantasm
-
- 6686 berichten
- 6613 stemmen
Blijft nog steeds grappig om naar te kijken. Op naar het 6 en laatste deel.
Levivdm01
-
- 67 berichten
- 146 stemmen
Sharknado 5 alweer! Ondertussen ben ik wel gewend aan de Sharknado's maar de Sharknado in dit deel was extreem!
Sharknado 1 en Sharknado 2 kregen van mij 3 sterren wat de meeste mensen hoog vinden, Sharknado 3, 4 en 5 krijgen van mij 3.5 sterren!
Naast dat Nova weer in deze film terugkeert wat ik erg leuk vind, zijn de Sharknado's erg extreem en wordt Fin zijn hele familie op een brute manier vermoord door de haaien. Wat ik erg jammer vind is dat Nova aan het eind van de film doodgaat maar wel terugkeert in Sharknado 6.
In Sharknado 5 zijn de special effects wat beter gemaakt en de manier hoe je de haaien nu te zien krijgt is ook beter geworden, er is verbetering per Sharknado film!
Sharknado 5: Global Swarming is voor mij 1 van de beste Sharknado films!
3.5 sterren!
Pre- en sequels
The Last Sharknado: It's About Time
2018
30 reacties
Sharknado 4: The 4th Awakens
2016
25 reacties
Sharknado 3: Oh Hell No!
2015
61 reacties
Sharknado 2: The Second One
2014
64 reacties
Sharknado
2013
178 reacties
Het laatste nieuws
De tien best beoordeelde films van de jarige Brendan Gleeson (69)
Rebel Wilson doet boekje open over wangedrag 'Borat'-acteur Sacha Baron Cohen, Austin Butler speelt alcoholverslaafde oud-honkballer | MovieMeter Recap
'Red Oaks' op Prime Video snijdt serieuze onderwerpen aan met veel humor: 'Dit verdient een cultstatus'
Welke films worden vanavond uitgezonden op televisie?
Bekijk ook
El Aviso
Thriller, 2018
21 reacties
Middle School: The Worst Years of My Life
Komedie, 2016
9 reacties
Big Ass Spider!
Sciencefiction / Horror, 2013
54 reacties
Little Fish, Strange Pond
Komedie / Misdaad, 2009
12 reacties
Leprechaun 2
Horror / Komedie, 1994
53 reacties
Sharknado 3: Oh Hell No!
Horror / Sciencefiction, 2015
61 reacties
Gerelateerde tags
cataclysmtornadoshark attacktijdreizenvervolgspoofchainsawhaaiabsurdist
Nieuwsbrief MovieMeter
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
Populaire toplijsten
- Top 250 beste films aller tijden
- Top 250 beste sciencefiction films aller tijden
- Top 250 beste thriller films aller tijden
- Top 250 beste familie films aller tijden
- Top 250 beste actie films aller tijden
- Top 100 beste films van de laatste jaren
- Top 100 beste films op Netflix
- Top 100 beste films op Disney+
- Top 100 beste films op Pathé Thuis
- Top 50 beste films uit 2020
- Top 50 beste films uit 2018
- Top 50 beste films uit 2019
- Top 25 beste films in het Nederlands
Corporate & Media
Realtimes | Publishing Network
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem, Netherlands
+31(315)-764002
Over MovieMeter
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.
Social media
Realtimes | Publishing Network
- Registreer |
- Contact ons |
- Over ons |
- Adverteren |
- MovieMeter Films Wiki |
- Series Wiki |
- Algemene voorwaarden en privacybeleid |
- Consent wijzigen |
- RSS Feeds |
- API
© 2024 MovieMeter B.V.