Meatballs III: Summer Job (1986)

Canada

geregisseerd door George Mendeluk
met Sally Kellerman, Patrick Dempsey en Al Waxman

Een vermoorde pornoster herrijst uit de dood om een jonge nerd te helpen. De loser probeert namelijk de vrouw te versieren van de eigenaar van het zomerkamp waar hij momenteel verblijft.

avatar van newG
I'm ready for my close up mister Demil.

Meatballs ruled!

newG schreef:
I'm ready for my close up mister Demil.

Meatballs ruled!

Deel 1, ja.

avatar van JDSsmetje
Ik had nog liever een gewone en eenvoudige tienerkomedie gehad waarin eigenlijk weinig essenteels in gebeurt. Maar nee, hier wordt een consept uitgekozen die echt barslecht is en nergens grappig wordt.

avatar van movie acteurs
Tja... het altijd door slaan met het "we moeten nog een vervolg maken" gebeuren, is hier duidelijk dikke uitmelkerij. Deel 1 is inderdaad vrij geestig en best leuk, maar dit was gewoon erg slecht en verre van leuk. Ik geef het ook een 1,0.

GrimReaper
Dit verhaal spreek me erg aan: Een vermoorde pornoster herrijst uit de dood om een jonge nerd te helpen.