Meatballs 4 (1992)

Alternatieve titels: Happy Campers | Summer Vacation

geregisseerd door Bob Logan
met Corey Feldman, Jack Nance en Sarah Douglas

Ricky, een jonge aantrekkelijke waterskileraar, wordt door de eigenaar van het plaatselijke zomerkamp ingehuurd om meer mensen naar het kamp te lokken. Een rivaliserend kamp zit echter eveneens in de problemen en probeert Ricky van hen af te snoepen.

avatar van bioscoopzaal
Dit cinematografische misbaksel is trouwens de laatste film met David Lynch-favoriet Jack Nance ...

Toch jammer dat dit nou de laatste film van z'n carrière is. Je zou de man iets memorabelers hebben gewenst

avatar van movie acteurs
Meatballs van drollen.
De eerste film was amusant en leuk. Dit was zeer beneden de maat. Onnodig, vervelend en futloos. 1,0.

avatar van TheLionKingFan
Waarom staat deze niet in de flop 250 en Suske en Wiske Duistere Diamant wel? Die heeft meer sterren.