Meningen
Hier kun je zien welke berichten jaxteller als persoonlijke mening of recensie heeft gemarkeerd.
Annihilation (2018)
Dit is niet een film voor iedereen, maar wel voor mij. Ik hou van zulke raadselachtige artsy films. Je zult de gemiddelde kijker hiermee niet naar de bioscoop kunnen trekken. Alleen een bepaald publiek zal dit leuk vinden. Het is het kijken waard als je een beetje van artsy, mindfuckery en dreamlike films houdt.
Bumblebee (2018)
Alternatieve titel: Transformers 6
Dit is pas een film met een hart/verhaal. Je leeft gewoon mee met de characters, want je ziet hoe ze zich ontwikkelen. Bumblebee is niet een stuk metaal die alles overhoop schiet. Hij heeft een hart en dit zie je. Een mooie verband tussen Hailee en Bumblebee. Hailee doet het overigens uitstekend. Ben sowieso een fan van haar en ze bewijst dat ze kunt acteren.
Kortom niet een film met alleen maar actie, maar een film met een verhaal en hart. Voor de mensen die vragen of je de andere transformers films gezien moet hebben: nee, dit hoeft niet. Ik heb het ervaren als een reboot.
Captain Marvel (2019)
Wat is die Samuel L Jackson toch een goede acteur. Ik was op set met hem in een scene voor The Hitman's Bodyguard. Tussen de scenes in is hij gewoon Samuel en na 'action' is hij zo weer in zijn rol. Ook hier bewijst hij dat hij zulke rollen de baas is (vond hem wel een douche toen hij aankwam op set). Wat betreft de film: was gewoon genieten. Thumbs up for Brie Larson.
Freaks (2018)
Dit gaf mij echt Heroes (tv show) vibes. Voelde echt even alsof ik weer naar de serie keek, maar dan beter! Also, dat meisje acteert super goed!
Jungleland (2019)
Sterk gespeeld door beide heren. Vond met name Charlie Hunnam die ik al jaren volg zeer goed. De film zelf vond ik ook boeiend, misschien een cliché verhaal voor velen, maar gezien de korte duur van 90 min en de sterke acteerprestaties vond ik het een mooie film (misschien ook een beetje biased door Charlie Hunnam, maar hij acteerde wel echt top).
Look Away (2018)
Uniek concept, wordt versterkt door het uitstekende acteerwerk van India Eisley. Zowel iemand die verlegen is als iemand die heel veel zelfvertrouwen heeft speelt ze heel goed. Het einde was een beetje afgeraffeld, maar zeker de moeite waard om te zien. India heeft zeker een nieuwe volger erbij.
Malignant (2021)
Holy hell dit was goed, not your ordinary plot. Lekker uniek en creepy as fuck.
Miss Sloane (2016)
Wat weinig reacties, dit was een geweldige film. Stiekem ben ik een fan van het bloedmooie Jessica Chastain. Ze heeft een uitstekende rol neergezet. Kan saai zijn voor velen, maar ik houd van zulke films. Spanning blijft erin. Leuk om te zien en over na te denken.
Mute (2018)
Mensen die zeggen dat het rommelig is, ben het er totaal mee oneens! Het is een simpel verhaal. Hij is op zoek naar zijn vriendin. Dit zien we van begin tot eind. Vond het wel een oke film, niets mis mee.
Possession of Hannah Grace, The (2018)
Slecht. Begint interessant, maar op den duur denk je wanneer ga ik nou echt schrikken. Voordat je het weet is het afgelopen en denk je, ''was dit het?'' Het einde was gewoon te simpel. Het was gewoon opeens klaar en het verhaal was flinterdun.
Profile (2018)
Top film, met low budget weten de film boeien te houden. Heb zulke films eerder gezien en vind ze altijd boeiend. Ook gewoon goed geacteerd. Hoop op meer.