• 8.985.287 stemmen

Scooby-Doo, Where Are You! (1969-1970)

Genre: Animatie / Mystery

Ontwikkeld door: Joe Ruby en Ken Spears

Met onder meer: Don Messick, Casey Kasem en Nicole Jaffe

Release datum: 13 september 1969

Eerst uitgezonden op: CBS (Verenigde Staten)

Plot Scooby-Doo, Where Are You!

Scooby Doo is een grote, maar lieve Deense Dog die rondhangt met 4 California High School studenten, Fred, Velma, Daphne en Shaggy. De 4 tieners zijn constant op zoek naar mysteries en avontuur door rond te rijden in hun felgroene busje, bekend als de Mystery Machine. Veel avonturen van de groep gaan over schurken die een bovennatuurlijke vermomming hebben zoals geesten en monsters. De schurken maken zich meestal schuldig aan chantage, diefstal, fraude en andere vormen van corruptie en proberen dit te verbergen door hun vermomming.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Meningen over Scooby-Doo, Where Are You!

avatar van Tall man

Tall man

woensdag 6 april 2016
Scooby-Doo, Where Are You! seizoen 1 Would you do it for a Scooby snack? Leuk eerste seizoen van Scooby-doo: Where are you? Het voordeel is dat de afleveringen lekker gevarieerd zijn en het daarom nooit saai wordt. Ook zit er voldoende humor en vaart in. De karakters zijn dan ook leuk en goed neergezet, al zijn voor mij Shaggy en Scooby de leukste, maar die hebben dan ook de meeste screentijd. Al met al een leuk eerste seizoen wat ondanks zijn leeftijd nog steeds erg vermaakt. 8/10

maandag 7 maart 2016
Scooby-Doo, Where Are You! seizoen 1 Ik krijg hier de poster van Law & Order te zien ?
avatar van arevee

arevee

dinsdag 4 december 2018
Scooby-Doo, Where Are You! seizoen 1 Meh, ergens nog leuk maar tegelijkertijd toch ook voorspelbaar en vaak echt niet grappig. Irritante stemmen ook vind ik bij bepaalde personages die je nooit helemaal in het verhaal krijgen. Matig at best.