Mijn Series +

Scooby-Doo, Where Are You! - Seizoen 1 (1969-1970)

Animatie / Mystery

ontwikkeld door Joe Ruby en Ken Spears
met de stemmen van Don Messick, Casey Kasem en Nicole Jaffe

Scooby Doo is een grote, maar lieve Deense Dog die rondhangt met 4 California High School studenten, Fred, Velma, Daphne en Shaggy. De 4 tieners zijn constant op zoek naar mysteries en avontuur door rond te rijden in hun felgroene busje, bekend als de Mystery Machine. Veel avonturen van de groep gaan over schurken die een bovennatuurlijke vermomming hebben zoals geesten en monsters. De schurken maken zich meestal schuldig aan chantage, diefstal, fraude en andere vormen van corruptie en proberen dit te verbergen door hun vermomming.

1. What a Night for a Knight
  2. A Clue for Scooby-Doo
  3. Hassle in the Castle
  4. Mine Your Own Business
  5. Decoy for a Dognapper
  6. What the Hex Going On?
  7. Never Ape An Ape Man
  8. Foul Play in Funland
  9. The Backstage Rage
  10. Bedlam in the Big Top
  11. A Gaggle of Galloping Ghosts
  12. Scooby-Doo and a Mummy, Too
  13. Which Witch Is Which?
  14. Go Away Ghost Ship
  15. Spooky Space Kook
  16. A Night of Fright Is No Delight
  17. That's Snow Ghost
avatar van brawljeff
Ik krijg hier de poster van Law & Order te zien ?

avatar van joolstein
Even de pagina verversen dan moet de poster weg zijn!

avatar van Donkerwoud
Verreweg de leukste serie rond Scooby.

avatar van The Goss
Scooby Dooby Dooo!!!

avatar van Tall man
Would you do it for a Scooby snack?

Leuk eerste seizoen van Scooby-doo: Where are you? Het voordeel is dat de afleveringen lekker gevarieerd zijn en het daarom nooit saai wordt. Ook zit er voldoende humor en vaart in. De karakters zijn dan ook leuk en goed neergezet, al zijn voor mij Shaggy en Scooby de leukste, maar die hebben dan ook de meeste screentijd. Al met al een leuk eerste seizoen wat ondanks zijn leeftijd nog steeds erg vermaakt.

8/10

Alle afleveringen wel gezien. Was altijd leuk om deze serie te zien.

avatar van arevee
Meh, ergens nog leuk maar tegelijkertijd toch ook voorspelbaar en vaak echt niet grappig. Irritante stemmen ook vind ik bij bepaalde personages die je nooit helemaal in het verhaal krijgen. Matig at best.

avatar van theo79
Sjonge jonge heb nooit geweten dat deze tekenfilm zo oud was. Ik vond het altijd wel leuk te zien. En als ik er 1 ding van heb geleerd is het wel dat de monsters in het leven uiteindelijk altijd achteraf mensen bleken te zijn. Een veel wijzere les valt er niet te leren.