ad

Release datum: 1 april 2016

• Netflix Bekijk via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Over Ranch, The

Een zelfverzekerde, semiprofessionele American footballspeler keert na een korte carrière terug naar huis om samen met zijn vader, die hij vijftien jaar niet heeft gezien, en oudere broer het familiebedrijf in Colorado te runnen. Hun koppige moeder is eigenaresse van een bar en woont tijdelijk in een caravan achter het café terwijl ze zich bezint over haar huwelijk.

Social Media

Seizoenen

Komt er een The Ranch seizoen 5?

Alle Media

Meningen over The Ranch

avatar van LuukRamaker

LuukRamaker

vrijdag 1 april 2016
The Ranch seizoen 1 [quote>"Hey, after dinner, you wanna watch something?"
"Like what?"
"I don't know, something on Netflix?"
"What the fuck is Netflix?"
Een simpele vader-zoon-conversatie die volgens mij inmiddels al in meerdere huishoudens de revue gepasseerd is en zomaar een van de allesbehalve schaarse leuke momenten uit deze serie.

Ik zag vooralsnog alleen de eerste twee afleveringen, maar moet zeggen dat The Ranch me reuze is meegevallen. Moet wel zeggen dat ik het idee heb dat het een serie is voor een vrij specifiek kijkpubliek: voor de komedie alleen hoef je het niet te doen, het onderwerp - de ranch en alles wat daarbij komt kijken - moet je interesseren en je moet geen hekel hebben aan laugh tracks en/of countrymuziek (geweldige intro: "Mamma's Don't Let Your Babies Grow Up to Be Cowbys" door de zoons van...). En wat dat betreft past het prima in mijn straatje. Gewoon een leuke, vermakelijke komedieserie over hedendaagse kojbojs. Een serie die prima wegkijkt als je hem niet te serieus neemt en er van te voren niet te veel van verwacht.

PS. Prima cast ook. Vooral de goede chemie tussen Danny Masterson en Sam Elliott viel me in positieve zin op. En die laatste is natuurlijk de ultieme cowboy... :)

JoeCabot_mm

zondag 26 november 2017
The Ranch seizoen 1 Hyde en Kelso uit That 70s Show die gezellig de redneck uithangen: mij kun je er wel mee plezieren.

Ja, het is een "ouderwetse" sitcom, lachband incluis. Maar dan wel eentje in het premiumsegment. De grappen zijn wat gewaagder dan gebruikelijk in het genre, de serieuze momenten zijn niet té melig (vaak een heikel punt) en de serie is overall heel sfeervol. Vooral dat laatste doet de serie boven de grijze brei uitsteken. Voor een keer speelt het verhaal zich niet af in New York of LA, maar op de boerenbuiten. De gezellige setting en weinig ambitieuze personages zorgen voor een relaxte mood.

Kutcher en Masterson pikken de draad uit That 70s Show moeiteloos op en hebben nog steeds een geweldige chemie. Er duiken bovendien nog enkele acteurs van weleer op, onder meer Wilmer "Fez" Valderrama. En alsof dat nog niet genoeg roept Sam Elliots personage overduidelijk echo's op van Red Forman.

Ik ga niet zover om dit het officieuze negende seizoen van That 70s Show te noemen, maar het is hoe dan ook een geslaagde reünie! 4*
avatar van The Goss

The Goss

maandag 19 juni 2017
The Ranch seizoen 2 Netflix geeft aan dat deel 3 nu beschikbaar is. Ik dacht dat seizoen 3 daarmee bedoeld werd, maar dat werkt kennelijk niet zo.
avatar van The Goss

The Goss