Mijn Series +

Fauda - Seizoen 2 (2017-2018)

Israƫl
Drama / Actie

ontwikkeld door Lior Raz en Avi Issacharoff
met Lior Raz, Shadi Mar'i en Laëtitia Eïdo

Een gepensioneerde Israëlische top-agent besluit alsnog op zoek te gaan naar de Palestijnse militant die hij dacht gedood te hebben en veroorzaakt een keten van chaos. Het plan loopt al snel helemaal mis. Nu de gepensioneerde agent de smaak van actie geproefd heeft, smeekt hij of hij weer bij het team mag.

1. Aflevering 1
  12. Aflevering 12
avatar van hoffhaan
Een van mijn favoriete series. Eerste aflevering begint uitstekend. 4.0

avatar van hoffhaan
Geweldige serie. Geeft een mogelijk realistisch beeld hoe het er toegaat in de Palestijnse gebieden. Tussen Israel, Hamas, IS en de verschillende geheime diensten. 4.5.

avatar van Robbie.T.
Ohh damn! Zojuist aflevering 9 gekeken, die zag ik dus echt niet aankomen: Walid én Shirin vermoord??. Sterk seizoen weer; nog drie afleveringen te gaan.

avatar van Robbie.T.
Opnieuw een bijzonder sterk seizoen. De actie is dik in orde, het acteerwerk is sterk, de bad-guy is interessant genoeg en het verhaal is simpelweg goed. Deze serie bevat daarmee vrijwel alle elementen die een goede show moet hebben. Na het ijzersterke seizoen 1 heb ik opnieuw genoten.

avatar van wimaroca
Komt er nog een seizoen 3 ???

Wat een serie zeg !!!!,
De beste serie die ik ooit gezien heb,en zeer goede acteurs,vooral die Doron speelt,
Tis net of je er midden in zit,het land ,de taal,

daar verbleken die Amerikaanse serie helemaal mee..

voor mij 5.5 ster*****

avatar van Thomas83
Dit seizoen is duidelijk een vooruitgang. Beter geschreven vooral. De personages zijn meer uitgewerkt en hun verhaallijnen persoonlijker, de cinematografie en aankleding zijn mooier en El Makdessi is vele malen interessanter dan De Panter.

Het cliché van Doron als het ongeleide projectiel is wel nog wat afgezaagd en enigszins vermoeiend. 3.5*.

avatar van wimaroca
Seizoen 3 komt eraan zeggen ze !!!! maar wanneer hier op deze site?

Geweldige serie. Goed geacteerd. Spannend. Toch wel enige diepgang in de problematiek Israël en de beste west-oever en de persoonlijke situatie van de hoofdpersonen. Hopelijk zijn niet alle Israëlische mannen zulke testosteronbommen. Hitsige Alphamannetjes. Best wel walgelijk.
Toch vond ik bepaalde situaties wel erg toevallig goed uitkomen. Ook twijfelde ik aan de capaciteiten van de Israëlische defensie of geheime dienst, omdat ze bijv. niet rekening hielden met een vluchtweg vande terroristen.