Mijn Series +

Fauda - Seizoen 3 (2019-2020)

Israƫl
Drama / Actie

ontwikkeld door Lior Raz en Avi Issacharoff
met Lior Raz, Hisham Sulliman en Shadi Mar'i

Een gepensioneerde Israëlische top-agent besluit alsnog op zoek te gaan naar de Palestijnse militant die hij dacht gedood te hebben en veroorzaakt een keten van chaos. Het plan loopt al snel helemaal mis. Nu de gepensioneerde agent de smaak van actie geproefd heeft, smeekt hij of hij weer bij het team mag.

1. Aflevering 1
  10. Aflevering 10
  11. Aflevering 11
  12. Aflevering 12
avatar van wimaroca
Ben benieuwd wanneer ie op netflix komt,of weet dit iemand?

avatar van Guus_Boden
wimaroca schreef:
Ben benieuwd wanneer ie op netflix komt,of weet dit iemand?

Sinds gisteren.

Heerlijk seizoen rete spannend.

avatar van walnuts
Ik heb ook weer erg genoten van dit seizoen. Erg spannend en veel vaart in de serie.
Met name aflevering 9 en 10 zijn erg goed; hoogtepunt van dit seizoen.
Helaas eindigt het wel in een anti climax door de overbodige laatste twee afleveringen.

Guus_Boden schreef:

Sinds gisteren.

Jaja ik had het gezien alweer 4 afleveringen erop zitten,,wat is dit toch een mooie serie,en Doron blijft prachtig spelen,

avatar van wimaroca

Na 'm helemaal gezien tehebben,valt ie me toch wat tegen,hij is niet zo goed dan de eerste 2 seizoenen,teveel langdradige stukken er tussen die 'm het er niet toedoen ,
De acteur die Bashar speelt,is niet goed gekast,speelde slecht,vond ik,de slechteriken bij de eerste 2 seizoenen waren top,dit was jammer

avatar van Afca_fanatic
Spannende en verslavende
Serie. Op het puntje van me stoel gezeten tot de laatste aflevering. Laatste scene vond ik persoonlijk wat overbodig, zonde zelfs om Yaara ten einde te brengen. Had liever Doron gezien, hij heeft al genoeg leed gemaakt

avatar van peterjames777
Beste seizoen van de drie. Vooral de afleveringen in Gaza zijn rete-spannend. Ook interessante en goed uitgewerkte personages aan de Palestijnse kant (met name Jihad en Bashar), meer nog dan seizoen 1 en 2.