ad
  • 8.078.487 stemmen

Fauda - Seizoen 2 (2017-2018)

Show titel: Fauda

Seizoenen: 3 seizoenen

Afleveringen: 12

Datum van release: zondag 31 december 2017

• Netflix Bekijk seizoen 2 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Fauda

Afleveringen Seizoen 2 (2017-2018)

1. Aflevering 1

Doron sluit zich aan bij zijn oude team om het brein achter een bomaanslag uit te schakelen. Deze heeft het echter ook op Doron gemunt.

2. Aflevering 2

De spanning stijgt in beide kampen als Dorons team de jacht verhevigt en Abu Samara een ultimatum stelt voor Al Makdasi. Shirin moet lastige vragen beantwoorden.

3. Aflevering 3

Al Makdasi bijt zich vast in zijn wraakplan nadat Walid weigert om hem te helpen. Doron neemt tijdens een missie het heft in eigen handen om Shirin een uitweg te bieden.

4. Aflevering 4

Het plan van Nidal heeft onverwachts dodelijke gevolgen en drijft hem in een hoek. Shirin neemt contact op met Doron, waardoor ze allebei gevaar lopen.

5. Aflevering 5

Doron haast zich om zijn familie te beschermen wanneer Nidal te dichtbij komt. Shirin zet een gevaarlijk plan in gang. Walid krijgt verontrustend nieuws.

6. Aflevering 6

Nidal ziet zijn kans schoon om toe te slaan en leidt een nachtelijke aanval. Walid wordt ondervraagd en Doron neemt Shirin onder zijn hoede.

7. Aflevering 7

Nidal verdedigt zijn verbond met Samir. Kapitein Ayub chanteert Abu Samara om hulp te krijgen bij het zetten van een val. Sagi is nerveus en brengt een missie in gevaar.

8. Aflevering 8

Abu Maher ontdekt waar de loyaliteit van Nidal echt ligt en sluit zich aan bij de missie om hem te vinden. Kapitein Ayub en Naor gaan een stap verder om Walid te breken.

9. Aflevering 9

Doron rouwt om een verlies, waardoor Shirin lastige vragen krijgt. Het team voert een officieuze missie uit om antwoorden te krijgen. Maher krijgt een missie van Nidal.

10. Aflevering 10

Het team maakt zich zorgen dat Doron wanhopig wordt, en komt bij elkaar om hem in actie te krijgen. Samir gaat de confrontatie aan met Nidal. Abu Maher ontdekt iets.

11. Aflevering 11

Een missie om Nidal uit te schakelen brengt het team in een dodelijke situatie. Abu Maher neemt een hartverscheurende beslissing. Kapitein Ayub ontvangt cruciale informatie.

12. Aflevering 12

Doron staat voor een nieuwe bedreiging als de omvang van Nidals plan duidelijk wordt. Het team en Abu Samara proberen in te grijpen voordat het te laat is.

avatar van hoffhaan

hoffhaan

• 2027 stemmen

Een van mijn favoriete series. Eerste aflevering begint uitstekend. 4.0

avatar van hoffhaan

hoffhaan

• 2027 stemmen

Geweldige serie. Geeft een mogelijk realistisch beeld hoe het er toegaat in de Palestijnse gebieden. Tussen Israel, Hamas, IS en de verschillende geheime diensten. 4.5.

avatar van Shaky

Shaky

Ohh damn! Zojuist aflevering 9 gekeken, die zag ik dus echt niet aankomen: Walid én Shirin vermoord??. Sterk seizoen weer; nog drie afleveringen te gaan.

avatar van Shaky

Shaky

Opnieuw een bijzonder sterk seizoen. De actie is dik in orde, het acteerwerk is sterk, de bad-guy is interessant genoeg en het verhaal is simpelweg goed. Deze serie bevat daarmee vrijwel alle elementen die een goede show moet hebben. Na het ijzersterke seizoen 1 heb ik opnieuw genoten.

wimaroca_mm

Komt er nog een seizoen 3 ???

avatar van ZAP!

ZAP!

• 2071 berichten

Ja!

Wat een serie zeg !!!!,

De beste serie die ik ooit gezien heb,en zeer goede acteurs,vooral die Doron speelt,

Tis net of je er midden in zit,het land ,de taal,

daar verbleken die Amerikaanse serie helemaal mee..

voor mij 5.5 ster*****

avatar van Thomas83

Thomas83

Dit seizoen is duidelijk een vooruitgang. Beter geschreven vooral. De personages zijn meer uitgewerkt en hun verhaallijnen persoonlijker, de cinematografie en aankleding zijn mooier en El Makdessi is vele malen interessanter dan De Panter.

Het cliché van Doron als het ongeleide projectiel is wel nog wat afgezaagd en enigszins vermoeiend. 3.5*.

wimaroca_mm

Seizoen 3 komt eraan zeggen ze !!!! maar wanneer hier op deze site?

Theo58

Geweldige serie. Goed geacteerd. Spannend. Toch wel enige diepgang in de problematiek Israël en de beste west-oever en de persoonlijke situatie van de hoofdpersonen. Hopelijk zijn niet alle Israëlische mannen zulke testosteronbommen. Hitsige Alphamannetjes. Best wel walgelijk.

Toch vond ik bepaalde situaties wel erg toevallig goed uitkomen. Ook twijfelde ik aan de capaciteiten van de Israëlische defensie of geheime dienst, omdat ze bijv. niet rekening hielden met een vluchtweg vande terroristen.