Mijn Series +

Fauda - Seizoen 2 (2017-2018)

Israƫl
Drama / Actie

ontwikkeld door Lior Raz en Avi Issacharoff
met Lior Raz, Shadi Mar'i en Laëtitia Eïdo

Een gepensioneerde Israëlische top-agent besluit alsnog op zoek te gaan naar de Palestijnse militant die hij dacht gedood te hebben en veroorzaakt een keten van chaos. Het plan loopt al snel helemaal mis. Nu de gepensioneerde agent de smaak van actie geproefd heeft, smeekt hij of hij weer bij het team mag.

1. Aflevering 1
  10. Aflevering 10
  11. Aflevering 11
  12. Aflevering 12
avatar van Robbie.T.
Opnieuw een bijzonder sterk seizoen. De actie is dik in orde, het acteerwerk is sterk, de bad-guy is interessant genoeg en het verhaal is simpelweg goed. Deze serie bevat daarmee vrijwel alle elementen die een goede show moet hebben. Na het ijzersterke seizoen 1 heb ik opnieuw genoten.