Mijn Series +

Doctor Foster - Seizoen 2 (2017)

Verenigd Koninkrijk

ontwikkeld door Mike Bartlett
met Suranne Jones, Bertie Carvel en Tom Taylor

Doctor Gemma Foster is een vrouw die alles onder controle heeft. Ze is een getalenteerde en gerespecteerde huisarts en het middelpunt van haar dorp – een vrouw in wie mensen vertrouwen hebben en een liefhebbende moeder. Dan verdenkt ze haar man Simon van een affaire en is ze vastbesloten achter de waarheid te komen. Maar hoe ver is ze bereid te gaan en welk ander bedrog legt ze bloot? Met haar onderzoek ontregelt Gemma haar eigen leven en het leven van haar patiënten en haar familie. Ze gedraagt zich op een manier die ze nooit voor mogelijk had gehouden. Leidt haar poging om grip te krijgen op de situatie ertoe dat ze uiteindelijk alles wat haar lief is kwijtraakt?

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
avatar van theo79
Seizoen 2 vond ik persoonlijk sterker dan seizoen 1. Dit seizoen begon gelijk sterk en hield dit tot aan het eind aan toe vast.

avatar van joy4ever
Wat Gemma en Simon elkaar hier aandoen.. Man, man. Op een gegeven moment begon het me wel te ergeren. Maar desondanks toch een vermakelijke serie. Fijn Brits. Ook erg fijn om naar Suranne Jones te kijken.

avatar van DjFrankie
Avondje bingen en klaar. Goeie serie volop drama.
Suranna speelt wederom geweldig.