ad
  • 8.109.654 stemmen

Doctor Foster - Seizoen 1 (2015)

Show titel: Doctor Foster

Seizoenen: 2 seizoenen

Afleveringen: 5

Datum van release: woensdag 9 september 2015

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Doctor Foster

Afleveringen Seizoen 1 (2015)

1. Aflevering 1

Het leven van de briljante huisarts Gemma Foster wordt verscheurd als ze vermoedt dat haar man een duister geheim met zich meedraagt. De waarheid brengt haar volledig van haar stuk.

2. Aflevering 2

Gemma, ontdaan door de geheimen die ze heeft blootgelegd, moet een beslissing nemen, maar een bezoek van een onverwachte patiënt stelt haar voor een acuut professioneel dilemma.

3. Aflevering 3

Gemma speelt de perfecte echtgenote en werkt een plan uit waarmee ze als overwinnaar naar voren zal komen. Maar al snel komt ze achter de volle omvang van de haar omringende geheimen.

4. Aflevering 4

Gemma gelooft dat de affaire met Kate over is en besluit om een nieuwe start te maken met Simon. Echter in haar werk als dokter loopt het minder goed als er negatieve reactie op internet verschijnen. Ook de politie verdenkt haar van betrokkenheid bij de dood van haar schoonmoeder.

5. Aflevering 5

Gemma probeert haar rivale in verlegenheid brengen. Tijdens een onhandige etentje onthult ze Simons ontrouw en zijn financiële bedrog. Hoe ver gaat ze om haar doel te bereiken ?

• 20917 berichten

Uitstekende Britse miniserie waar alles in zit het nodige drama en op momenten erg spannend. Een echte aanrader.

avatar van joolstein

joolstein

Suranne Jones is dan ook een fantastische actrice! Alleen is het geen mini-serie! Er komt een seizoen 2 aan! Dus voor het eind van het jaar kan je weer genieten stinissen

• 20917 berichten

joolstein schreef:

Had ik al gezien joolstein dan kan de serie bij MM er weer af , had jij de serie trouwens niet gezien??

avatar van joolstein

joolstein

Nee nog niet! Staat op mijn verlanglijstje! Er is alleen steeds een bepaalde site die ook mijn aandacht nodig heeft. Druk Druk!

avatar van hoffhaan

hoffhaan

• 2033 stemmen

Deze serie verraste me gewoon goed drama van de Britten. Inmiddels 2 afleveringen gezien. 4.5

avatar van hoffhaan

hoffhaan

• 2033 stemmen

Inmiddels de hele serie gezien. Een absolute aanrader. Hoe meedogenloos de wraak van een vrouw kan zijn.! Genoten. 4.5

avatar van Joy4ever

Joy4ever

Ook genoten. Hoewel het wel wat snel was dat zij achter het bedrog kwam. Die spanningsboog had voor mij wat langer mogen duren. Daarnaast uiteraard een aantal zaken die iets te vergezocht waren. Maar al met al een fijne serie om te kijken. Hoe ver ga je in zo een situatie?

avatar van hatebreeder

hatebreeder

Afgelopen dagen veel series gekeken waaronder deze serie. Ik vond de serie wat slapjes beginnen en ook het actweerwerk vond ik wat vlakjes. Pas de allerlaatste aflevering vond ik erg goed. Seizoen 2 vond ik vanaf het gelijk begin goed tot het einde aan toe. Seizoen 1 daarom 3,5 ster en seizoen 2 geef ik 4 sterren.

avatar van DjFrankie

DjFrankie

Raar toeval. Net Seven Seconds afgekeken, dus we zijn hieraan beginne . En wie zien we na 5 minuten ? Claire-hope Ashitey alweer. What are the odds?

avatar van DjFrankie

DjFrankie

Fijne serie, toprol Suranne Jones. Benieuwd naar het volgende seizoen.

Geweldige Britse serie. Verwacht geen stoffige plattelandsdokter die bejaarde patiënten geneest. Deze doctor is wel kundig, ook kwetsbaar, maar vooral meedogenloos, soms wreed en laat u als kijker smullen van haar relatiebreuk. Ongekend goede slotaflevering. Seizoen lijkt minder te zijn, maar nog niet gezien. Enjoy the ride.

avatar van Donkerwoud

Donkerwoud

Van het ene op het andere moment ontdekt een gelukkig getrouwde arts dat haar huwelijk gebaseerd is op een leugen. Wie is zij zelf nog als haar echtgenoot een netwerk van leugens opzet om te verbergen dat hij een jongere vrouw verkiest!? Doctor Foster' (2015) is een heerlijk vileine zedenschets, waarin Gemma Foster (Suranne Jones) verschillende maatschappelijke rollen moet spelen om voor haar eigen belang op te komen. Een beetje zoals de grote transformatierollen van getroebleerde gezinsmannen als Walter White of Tony Soprano. Maar nu met een vrouwelijke hoofdpersoon die een hogere maatschappelijke functie heeft dan haar echtgenoot en daarmee de voornaamste broodwinner vormt. Het levert in die zin ook een andersoortige dynamiek op omdat Gemma Foster ontdekt hoezeer haar identiteit afhangt van die mannelijke ander en minder op basis van haar eigen verdiensten. Elke aflevering verandert ze meer van een zichzelf wegcijferende grijze muis naar iemand die zelfs haar artsenprivileges inzet om dingen gedaan te krijgen. Want Gemma Foster heeft dan misschien de verwachtingen van haar omgeving tegen zich, maar ze kan genadeloos terugslaan met de macht die ze wél heeft. Hoogst bevredigend wanneer ze dat doet!