Mijn Series +

Doctor Foster - Seizoen 1 (2015)

Verenigd Koninkrijk

ontwikkeld door Mike Bartlett
met Suranne Jones, Bertie Carvel en Jodie Comer

Doctor Gemma Foster is een vrouw die alles onder controle heeft. Ze is een getalenteerde en gerespecteerde huisarts en het middelpunt van haar dorp – een vrouw in wie mensen vertrouwen hebben en een liefhebbende moeder. Dan verdenkt ze haar man Simon van een affaire en is ze vastbesloten achter de waarheid te komen. Maar hoe ver is ze bereid te gaan en welk ander bedrog legt ze bloot? Met haar onderzoek ontregelt Gemma haar eigen leven en het leven van haar patiënten en haar familie. Ze gedraagt zich op een manier die ze nooit voor mogelijk had gehouden. Leidt haar poging om grip te krijgen op de situatie ertoe dat ze uiteindelijk alles wat haar lief is kwijtraakt?

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
Uitstekende Britse miniserie waar alles in zit het nodige drama en op momenten erg spannend. Een echte aanrader.

avatar van joolstein
Suranne Jones is dan ook een fantastische actrice! Alleen is het geen mini-serie! Er komt een seizoen 2 aan! Dus voor het eind van het jaar kan je weer genieten stinissen

joolstein schreef:

Had ik al gezien joolstein dan kan de serie bij MM er weer af , had jij de serie trouwens niet gezien??

avatar van joolstein
Nee nog niet! Staat op mijn verlanglijstje! Er is alleen steeds een bepaalde site die ook mijn aandacht nodig heeft. Druk Druk!

avatar van hoffhaan
Deze serie verraste me gewoon goed drama van de Britten. Inmiddels 2 afleveringen gezien. 4.5

avatar van hoffhaan
Inmiddels de hele serie gezien. Een absolute aanrader. Hoe meedogenloos de wraak van een vrouw kan zijn.! Genoten. 4.5

avatar van joy4ever
Ook genoten. Hoewel het wel wat snel was dat zij achter het bedrog kwam. Die spanningsboog had voor mij wat langer mogen duren. Daarnaast uiteraard een aantal zaken die iets te vergezocht waren. Maar al met al een fijne serie om te kijken. Hoe ver ga je in zo een situatie?

avatar van theo79
Afgelopen dagen veel series gekeken waaronder deze serie. Ik vond de serie wat slapjes beginnen en ook het actweerwerk vond ik wat vlakjes. Pas de allerlaatste aflevering vond ik erg goed. Seizoen 2 vond ik vanaf het gelijk begin goed tot het einde aan toe. Seizoen 1 daarom 3,5 ster en seizoen 2 geef ik 4 sterren.

avatar van DjFrankie
Raar toeval. Net Seven Seconds afgekeken, dus we zijn hieraan beginne . En wie zien we na 5 minuten ? Claire-hope Ashitey alweer. What are the odds?

avatar van DjFrankie
Fijne serie, toprol Suranne Jones. Benieuwd naar het volgende seizoen.