Mijn Series +

Safety First - Seizoen 2 (2014)

Belgiƫ

ontwikkeld door Tim Van Aelst
met Bruno Vanden Broecke, Ruth Beeckmans en Ben Segers

We leren het team van Safety First kennen als vier bewakingsagenten die uitblinken in onbekwaamheid, maar overleven door vriendschap. Luc, Smos en Ingrid hebben namelijk één ding gemeen: het respect voor hun ‘Head of Security’, Dirk Porrez. Een held, een boezemvriend, een broer. De man die hen een baan bezorgde in moeilijke tijden en die voor hen door het vuur gaat. Dat Dirk, ondanks sommige professionele teleurstellingen uit het verleden, nog nieuwe opdrachten weet binnen te slepen, mag het bewijs zijn dat hij er werkelijk alles aan doet om zichzelf en zijn team te promoten.

1. Bobbejaanland
  2. Schoolrock
  3. Bouwwerf
  4. Automarkt
  5. Cinema
  6. Multinational
  7. Bowling
  8. Ziekenhuis

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.