Mijn Series +

Grey's Anatomy - Seizoen 1 (2005)

Drama / Romantiek

ontwikkeld door Shonda Rhimes
met Katherine Heigl, Ellen Pompeo en Patrick Dempsey

Meredith Grey is een aspirant chirurg en de dochter van een van de beste chirurgen, Dr. Ellis Grey. Meredith baant zich een weg door persoonlijke en professionele uitdagingen in haar leven, samen met haar collega-chirurgen in het Seattle Grace Hospital.

1. A Hard Day's Night
  7. The Self-Destruct Button
  8. Save Me
  9. Who's Zoomin' Who?
Teejey
Aflevering 1 geprobeerd vanwege de hele goede nummers die voorkomen in de gehele serie, maar helaas blijft het bij deze aflevering. Lijkt me een typisch zesje te gaan worden. Echt zo'n serie waar je naar kunt kijken als je ziek op de bank ligt en Discovery zat bent a la CSI Miami. Iets té veel van alles, alsof de makers manisch depressief zijn.

Echter ik zal dit nooit nog eens opzetten wetende dat er zat parels zijn die ik nog niet ontdekt heb, dan voelt het als een zonde van mijn tijd. Kreeg wel heimwee naar een goede aflevering van House, die serie wil ik ooit toch weer op pakken eigenlijk.