Mijn Series +

The Sopranos - Seizoen 4 (2002)

Drama / Misdaad

ontwikkeld door David Chase
met James Gandolfini, Lorraine Bracco en Edie Falco

Maak kennis met Tony Soprano: een doorsnee zakenman van middelbare leeftijd. Tony heeft een plichtsbewuste vrouw. Een niet bepaald plichtsbewuste dochter. Een zoon genaamd Anthony Jr. Een moeder die hij een rusthuis wil aanpraten. Een heethoofd van een oom. Een geheime, nou ja, maîtresse. En een zielenknijper waar hij met al z'n geheimen terecht kan, behalve dat ene wat ze al kent: Tony is een maffiabaas. Maar tegenwoordig is hogerop geraken in de moordbusiness... moordend. Het is niet omdat je een gangster bent, dat alles zomaar z'n gangetje gaat.

1. For All Debts Public and Private
  11. Calling All Cars
  12. Eloise
  13. Whitecaps
trebremmit
Geniaal seizoen, erg komisch ook af en toe, vooral aflevering 3 is briljant.

avatar van daan258
Ondertussen al weer een aantal weken geleden dat ik dit 4e seizoen ook bekeken heb.

Een goed seizoen die denk zelfs net een klein beetje is als de voorgaande seizoenen.
Ook hier zitten er weer een paar episodes bij die er flink bovenuit steken, met name de seizoensfinale was heel erg sterk.
Super genoten.

Binnenkort beginnen aan seizoen 5