ad
  • 8.082.582 stemmen

The Sopranos - Seizoen 3 (2001)

Show titel: The Sopranos

Seizoenen: 6 seizoenen

Afleveringen: 13

Datum van release: zondag 4 maart 2001

• Ziggo Bekijk seizoen 3 via Ziggo

The Sopranos

Afleveringen Seizoen 3 (2001)

1. 1. Mr. Ruggerio's Neighborhood

Terwijl de Soprano's gewoon bezig zijn met hun dagelijkse activiteiten, is de FBI bezig met een uitgebreide operatie om een afluisterapparaat te plaatsen in hun huis. Tony overdenkt zijn opties wanneer Patsy te veel vragen begint te stellen over de dood van zijn broer.

2. 2. Proshai, Livushka

Tony krijgt weer een paniekaanval na een gesprek met een nieuwe vriend van Meadow. De FBI heeft een nieuwe mol in de Soprano's organisatie. De plotselinge dood van Livia maakt een einde aan Tony's zorgen over haar getuigenis tegen hem. Janice keert terug voor de begrafenis.

3. 3. Fortunate Son

Melfi dwingt Tony tot het uiterste in de therapie. Op deze manier komt hij achter enkele verdrongen herinneringen uit zijn jeugd. Paulie en Christopher botsen wanneer Chris geld tekort komt.

4. 4. Employee of the Month

Ralphie introduceert Jackie aan iemand uit de muziekindustrie. Janice stelt zich hard op in haar strijd met Svetlana. Na een sessie met Tony wordt Melfie aangevallen in de parkeergarage. Ze twijfelt of ze dit aan Tony moet vertellen.

5. 5. Another Toothpick

Junior krijgt onaangenaam nieuws over zijn medische conditie. Tony's racisme speelt weer op wanneer hij door een donkere agent staande wordt gehouden. Artie verkent zijn gevoelens voor Adriana, terwijl Carmela actiever deelneemt aan Tony's therapie.

6. 6. University

Ralphie wordt gewelddadig tegen een Bing danseres wanneer zijn humeur hem in de weg zit. Meadow en Noah zetten een volgende stap in hun relatie, maar de romantiek is van korte duur als de kamergenoot van Meadow voor problemen zorgt.

7. 7. Second Opinion

Junior ondergaat een operatie voor zijn kanker. De spanning stijgt tussen Paulie en Christopher. Carmela raadpleegt intussen haar eigen therapeut, die haar enkele serieuze punten meegeeft om over na te denken.

8. 8. He Is Risen

Tony's vete met Ralphie escaleert wanneer Ralphie geen promotie krijgt. Meadow en Jackie groeien dichter naar elkaar toe. Tony krijgt een band met een van de andere patiënten van Melfi.

9. 9. The Telltale Moozadell

Tony's relatie met Gloria wordt heftiger wanneer ze een bezoek brengen aan de dierentuin. A.J. wordt opgepakt voor het vernielen van zijn school. Christopher geeft Adriana een nieuwe nachtclub. Jackie Jr. probeert om zaken van zijn overleden vader voort te zetten.

10. 10. To Save Us All From Satan's Power

Als de feestdagen voor de deur staan krijgt Tony last van kerststress. Hij neemt wraak op de Rus die Janice heeft geslagen. Herinneringen aan Big Pussy achtervolgen Tony, Sylvio en Paulie als ze proberen om een nieuwe kerstman te vinden voor de buurtkinderen.

11. 11. Pine Barrens

Paulie en Christopher verdwalen in een besneeuwd bos, nadat een klus volledig fout is gelopen. Tony zit gevangen tussen zakelijke en familie verplichtingen en moet daarnaast ook nog Gloria tevreden houden. Meadow's relatie met Jackie staat op de tocht wanneer ze hem betrapt met een ander.

12. 12. Amour Fou

Tony maakt het uit met Gloria, maar moet een oplossing vinden voor haar dreigementen om het aan zijn gezin te vertellen. Jackie wint advies in bij Ralphie en Carmela raakt geïnteresseerd in onroerend goed.

13. 13. Army of One

Tony en Carmela maken ruzie over de toekomst van A.J., Ralphie moet een beslissing maken over Jackie en Meadow overziet haar leven als een Soprano.

avatar van 606

Die aflevering omtrent Moeder soprano moet lastig geweest zijn, omdat ze ook echt overleden is in 2000.

avatar van 606

De aflevering met Paulie en Christopher in de sneeuw op jacht naar de Rus blijft erg mooi.

avatar van ZAP!

ZAP!

• 2077 berichten

606 schreef:

Het gebruik van blue screen ziet er niet uit: zap!.

avatar van Donkerwoud

Donkerwoud

Grappig, toentertijd zag ik het echt niet. Vijftien jaar later valt het meer op.

avatar van ZAP!

ZAP!

• 2077 berichten

Even ietsje uitgebreider. Weerom soms een beetje rommelig aandoend, regelmatig ook geforceerd toevallig qua samenkomende ontwikkelingen en de Melfi-Tony-verhaallijn wordt steeds dunner uitgesmeerd; eigenlijk wisten we na seizoen 1 wel dat Melfi in real life deze psychopaat al lang vaarwel had gezegd en zo niet, de FBI had ingeschakeld. Maar tóch, wel een leuk seizoen, mede dankzij een heel aardig culminerende verhaallijn met Annabella Sciorra (die nog een staartje zal krijgen in s3); 3,5*.

avatar van Daan258

Daan258

Seizoen 3 zit er ook weer op.

Goed seizoen en net als de vorige seizoenen weer erg van genoten.

Hoe meer je kijkt hoe beter alle personages worden. Nog steeds mag er van mij wel iets meer verhaal in maar het was zeker wat beter dan in seizoen 2.

Het enige puntje wat ik blijf vinden is dat de episodes wel wat korter hadden gemogen.

60 min is gewoon net wat te lang.

Toch ook weer voor dit seizoen een 3,5*

Op naar seizoen 4