Mijn Series +

BoJack Horseman - Seizoen 2 (2014-2015)

Animatie / Komedie

ontwikkeld door Raphael Bob-Waksberg
met de stemmen van Will Arnett, Aaron Paul en Alison Brie

Als legendarische tv-ster van de jaren '90 tv-serie 'Horsin' Around' heeft Bojack Horseman in deze huidige tijd moeite zichzelf niet te verliezen in alcohol, onenightstands en depressies. Bojack probeert al jaren aan een comeback te werken en samen met zijn huisgenoot Todd en zijn ex Princess Carolyn, maar zal dat hem lukken? Zal een biografie door een ghostwriter hem weer terug in de spotlights krijgen? Zijn Hollywood en Bojack daar zelf wel klaar voor?

1. Brand New Couch
  9. The Shot
  10. Yes And
  11. Escape from L.A.
  12. Out to Sea
  1. BoJack Horseman Christmas Special: Sabrina's Christmas Wish (special)
avatar van Donkerwoud
De zeldzame uitzondering waar een tweede seizoen consequent dezelfde kwaliteit heeft als zijn eerste reeks te bieden had. Leuk hoe het blijft spelen met de nostalgische herinneringen die Bojack heeft aan zijn glorietijd in Horsin' Around. Vreemd óók hoe een tekenfilmserie over een pratend paard volwassen thema's aansnijdt over liefdesrelaties.