Mijn Series +

Ray Donovan - Seizoen 4 (2016)

Drama / Misdaad

ontwikkeld door Ann Biderman
met Liev Schreiber , Paula Malcomson en Eddie Marsan

Ray Donovan is professionele 'fixer' voor de rijke en bekende mensen in LA. Hij kan er voor zorgen dat elk probleem verdwijnt, behalve de problemen die worden veroorzaakt door zijn eigen familie.

1. Girl with Guitar
  9. Goodbye Beautiful
  10. Lake Hollywood
  11. Chinese Algebra
  12. Rattus Rattus
Ik heb het idee dat ze na het vorige seizoen hadden moeten stoppen. Seizoen 4 vind ik veruit de slechtste van alle 4. Voor mij is de formule wel uitgewerkt. Daarbij zitten er erg irritante personages in dit seizoen.

Tot op heden op een aflevering na seizoen 4 ook uitgekeken.

Natuurlijk zijn de eerste 2 seizoen vaak de beste, maar desondanks dat heb ik er tot op heden nog steeds van genoten.

Elk seizoen kent zijn speciale verhaal.

Ben benieuwd hoe het laatste seizoen, dus voor zover ik weet nr,5 er uit gaat zien.

avatar van MinoltaMan
Minst sterke seizoen van de 4. En toch kijk ik uit naar 5 en 6, ik vind en vond het een zeer onderhoudende serie waar ik met veel plezier naar heb gekeken. Veelal 2 of 3 afleveringen achter elkaar als mijn vrouw een late of nachtdienst had.