Mijn Series +

Ray Donovan - Seizoen 5 (2017)

Drama / Misdaad

ontwikkeld door Ann Biderman
met Liev Schreiber, Jon Voight en Paula Malcomson

Ray Donovan is professionele 'fixer' voor de rijke en bekende mensen in LA. Hij kan er voor zorgen dat elk probleem verdwijnt, behalve de problemen die worden veroorzaakt door zijn eigen familie.

1. Abby
  10. Bob the Builder
  11. Michael
  12. Time Takes a Cigarette
avatar van brawljeff
Is er iemand die Ray Donovan nog volgt? Ben zelf na het derde seizoen gestopt met kijken, maar weet niet zo goed of ik verder moet gaan. Aan te raden om nog verder te kijken?

Joeri_000
Ik volg het. De serie blijft zijn momenten wel houden. Maar na het derde seizoen wordt het echt wel een stukje minder vind ik ..

avatar van jacobine_rodijk
De serie verschijnt niet samen met de andere seizoenen als ik op 'Ray Donovan' klik.

avatar van brawljeff
Klopt jacobine_rodijk, dit is nog een openstaand bugje.

avatar van 606
Bob the builder, geweldig stukje humor. "Come on big fella let's get some heat" ??