Mijn Series +

Ray Donovan - Seizoen 7 (2019-2020)

Drama / Misdaad

ontwikkeld door Ann Biderman
met Liev Schreiber, Paula Malcomson en Jon Voight

Ray Donovan is professionele 'fixer' voor de rijke en bekende mensen in LA. Hij kan er voor zorgen dat elk probleem verdwijnt, behalve de problemen die worden veroorzaakt door zijn eigen familie.

1. Faith. Hope. Love. Luck.
  2. A Good Man Is Hard To Find
  7. The Transfer Agent
  8. Passport And A Gun
  9. Bugs
  10. You'll Never Walk Alone
en weer een geweldig seizoen !!

Overigens schijnen maar 10 afleveringen te zijn van Seizoen 7 hier word vermeld 12 maar na aflevering 10 is er niets meer had al ergens anders gekeken maar die melden ook maar 10 afleveringen !

avatar van eppo349
DreamTech schreef:

Dan hadden ze van mij het seizoen iets anders mogen afsluiten.

eppo349 schreef:

Dan hadden ze van mij het seizoen iets anders mogen afsluiten.

Ben ik met je eens en aangezien ik hier 12 delen zag staan zat ik maar te wachten daar op en ging toen links en rechts kijken en het bleken er dus maar echt 10 te zijn !!