ad
  • 8.079.837 stemmen

Ray Donovan - Seizoen 4 (2016)

Show titel: Ray Donovan

Seizoenen: 7 seizoenen

Afleveringen: 12

Datum van release: zondag 26 juni 2016

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Ray Donovan

Afleveringen Seizoen 4 (2016)

1. 1. Girl with Guitar

Ray bevindt zich in herstelmodus en slooft zich uit om zich te verzoenen met zijn familie en zijn relatie met Bridget te redden. Bunchy en Teresa staan samen voor de uitdaging van het ouderschap. Abby krijgt een medische diagnose die de Donovans onderuit dreigt te halen. Mickey, die ondergedoken leeft in Primm, Nevada, plant een overval op een almachtige casino-uitbater. Intussen heeft Rechercheur Muncie zijn spoor weer opgepikt.

2. 2. Marisol

Ray helpt Hector bij het omgaan met een persoon uit zijn verleden die hem nu bedreigt met het bekendmaken van een geheim dat de carrière van Hector zou kunnen schaden. Daarnaast zorgt een actie van Muncie ervoor dat Ray steeds verder richting de Russische maffia wordt gedreven.

3. 3. Little Bill Primm's Big Green Horseshoe

Ray heeft het er moeilijk mee om zijn werk niet mee naar huis te nemen. Ondertussen bezoekt hij Belikov in de gevangenis.

4. 4. Federal Boobie Inspector

Ray brengt een bezoekje aan een grootmacht in Hollywood om op deze manier de Russische maffia van zich af te schudden. Lena en een ex-vriendin nemen Abby mee uit zodat ze haar zorgen omtrent haar diagnose onder ogen kan komen.

5. 5. Get Even Before Leavin'

Ray gaat met Mickey naar Primm om het geld van de recente overval op het casino op te halen. Abby moet ondertussen een lastige keuze maken met betrekking tot haar ziekte.

6. 6. Fish and Bird

Ray heeft het moeilijk met het vooruitzicht dat een pooier binnenkort vrijgelaten wordt en weer terug op straat te vinden zal zijn.

7. 7. Norman Saves the World

Een schandaal dat jarenlang verborgen is gebleven komt boven water drijven. Dit zorgt ervoor dat Ray een onverwachte confrontatie moet aangaan.

8. 8. The Texan

Ray huurt Lena en Daryll in om er zeker van te zijn dat de rematch met Whittaker door zal gaan. Marisol zorgt er echter voor dat de plannen van Hector door de war worden geschopt.

9. 9. Goodbye Beautiful

Avi en Lena vragen zich af of Ray wel zo loyaal is als hij Sonia doet vermoeden. Mickey keert ondertussen terug naar Primm.

10. 10. Lake Hollywood

Ray moet zien om te gaan met een crisis en hij beraadt zich op een geschikte strategie. Hector bereikt ondertussen zijn breekpunt.

11. 11. Chinese Algebra

De meeste recente pogingen van Ray om Avi te redden en zijn schulden bij de maffia recht te zetten, worden verijdeld wanneer Frank Barnes van de FBI zich ermee gaat bemoeien.

12. 12. Rattus Rattus

Het Campos gevecht staat op het punt van beginnen. Ray wendt zich wanhopig tot zijn familie voor hulp. Ondertussen probeert Mickey veel geld binnen te halen wanneer hij ergens achterkomt dat Ray zou kunnen helpen.

avatar van donmarko22_mm

donmarko22_mm

Ik heb het idee dat ze na het vorige seizoen hadden moeten stoppen. Seizoen 4 vind ik veruit de slechtste van alle 4. Voor mij is de formule wel uitgewerkt. Daarbij zitten er erg irritante personages in dit seizoen.

avatar van Roderix

Roderix

Tot op heden op een aflevering na seizoen 4 ook uitgekeken.

Natuurlijk zijn de eerste 2 seizoen vaak de beste, maar desondanks dat heb ik er tot op heden nog steeds van genoten.

Elk seizoen kent zijn speciale verhaal.

Ben benieuwd hoe het laatste seizoen, dus voor zover ik weet nr,5 er uit gaat zien.

avatar van MinoltaMan_mm

MinoltaMan_mm

Minst sterke seizoen van de 4. En toch kijk ik uit naar 5 en 6, ik vind en vond het een zeer onderhoudende serie waar ik met veel plezier naar heb gekeken. Veelal 2 of 3 afleveringen achter elkaar als mijn vrouw een late of nachtdienst had.