• 8.985.783 stemmen

Genre: Drama / Misdaad

Ontwikkeld door: Ann Biderman

Met onder meer: Liev Schreiber, Paula Malcomson en Jon Voight

Release datum: zondag 30 juni 2013

Eerst uitgezonden op: Showtime (Verenigde Staten)

• Ziggo Bekijk via Ziggo
  • SkyShowtime Bekijk via SkyShowtime

Plot Ray Donovan

Ray Donovan is professionele 'fixer' voor de rijke en bekende mensen in LA. Hij kan er voor zorgen dat elk probleem verdwijnt, behalve de problemen die worden veroorzaakt door zijn eigen familie.

Komt er een Ray Donovan seizoen 8?

Terry Donovan

Dr. Amiot

Jacob "Smitty" Smith

Meningen over Ray Donovan

zondag 24 april 2016
Ray Donovan seizoen 1 Enorm enthousiast over het eerste seizoen. De setting doet me denken aan de serie Entourage en aan Grand Theft Auto. Mooi geschreven en sterk geacteerd door Schreiber, Woods en vooral Voight. Spanning is er ook voldoende. Wat ik minder vond was de drama rondom Ray zijn gezin: het was gewoon teveel. Ik hoef niet te zien wat die kinderen op school uitspoken. Zojuist ook begonnen aan seizoen 2. Zo te zien blijven ze dit niveau (gelukkig) behouden.

esoxluciusTV_mm

donderdag 29 december 2016
Ray Donovan seizoen 1 Top serie waar eigenlijk alles in zit, voor ieder wat wils.
avatar van arevee

arevee

dinsdag 4 december 2018
Ray Donovan seizoen 3 Niet mijn ding, vind het acteerwerk niks, overdreven gewelddadig vaak ook maar dan zonder echte reden, verhalen zelf zelden boeiend. Nee, niet voor mij dit.