• 8.985.415 stemmen

Ray Donovan - Seizoen 5 (2017)

Show titel: Ray Donovan

Ontwikkeld door: Ann Biderman

Met: Liev Schreiber, Jon Voight en Paula Malcomson

Datum van release: zondag 6 augustus 2017

Eerst uitgezonden op: Showtime (Verenigde Staten)

• SkyShowtime Bekijk seizoen 5 via SkyShowtime

Plot Ray Donovan

Ray Donovan is professionele 'fixer' voor de rijke en bekende mensen in LA. Hij kan er voor zorgen dat elk probleem verdwijnt, behalve de problemen die worden veroorzaakt door zijn eigen familie.

Afleveringen Seizoen 5 (2017)

1. 1. Abby

6 augustus 2017 (51 minuten)

Ray begint aan zijn verplichte anger management therapie nadat een familie tragedie uitmondt in een bar fight. Mickey, Bunchy en Daryll bereiding zich voor op de bruiloft van Terry en Maureen. Bridget bezoekt een mysterieuze kennis in New York. Conor, ook voor het eerst weg van huis, raakt gewend aan de militaire school. Ondertussen komt Samantha Winslow, een machtige nieuwe werkgever, in Ray's leven.

2. 2. Las Vegas

13 augustus 2017 (50 minuten)

Een flashback naar Ray en Abby hun eenentwintigste trouwdag, toen ze naar Las Vegas gingen om Damon's eerste op tv uitgezonden gevecht te zien. In het heden, de bekende filmster Natalie James huurt Ray in om haar te beschermen tegen haar man/manager, wat hem dieper in Samantha Winslow's web trekt. De hoop op een mooie bruiloft vervliegt al snel als de spanningen hoog oplopen tussen de Donovans en de Dohertys op de bruiloft van Terry en Maureen.

3. 3. Dogwalker

20 augustus 2017 (47 minuten)

Ray ruimt de troep op die Natalie heeft gemaakt door haar man dood te schieten. Thuis heeft hij moeite weer te binden met zijn eigen familie en om zijn anger management therapie af te ronden. Terry bezoek Conor op de militaire school, hij kan Maureen niet bereiken nadat zij uit elkaar zijn gegaan. Mickey verwacht positief nieuws over zijn script, maar een verrassingsbezoek van Frank Barnes dreigt hem terug te zuigen in een leven vol geweld. Bunchy stuit op de kans van zijn leven om voor Teresa en Maria te zorgen.

4. 4. Sold

27 augustus 2017 (48 minuten)

Mickey's screenwriting droom neemt vorm aan – totdat hij bij een gruwelijke opdracht voor Daryll's filmster client wordt betrokken. Abby begint de bouw van de nieuwe bar terwijl Ray op zoek is naar een oplossing voor hun probleem. Terry probeert Maureen een laatste keer terug te winnen; Bunchy's missie om financieel onafhankelijk te worden loopt mis; en Bridget verteld haar vriend wie haar vader echt is.

5. 5. Shabbos Goy

10 september 2017 (50 minuten)

Ray's therapie strookt niet met de beladen strijd tussen Sam en haar tegenstanders. In opdracht van Frank zoek Mickey een oude vriend van de Donovans op. Ondertussen neem Terry Damon mee naar New York om te trainen voor een gevecht; Bunchy wordt geconfronteerd met het verleden van de Donovans; en Bridget probeert zich te verzoenen met Smitty – totdat een grote crisis hun samen dwingt.

6. 6. Shelley Duvall

17 september 2017 (49 minuten)

Abby neemt een besluit waarvan de hele familie opkijkt. Ray veroorzaakt interferentie voor Natalie, terwijl Sam laat zien wat ze er allemaal voor over heeft haar imperium te beschermen. In zijn poging om Bunchy te bevrijden komt Mickey terecht in iemand anders oorlog. Terry spreekt af met Bridget en ontdekt iets waardoor hij zich wezenloos schrikt.

7. 7. If I Should Fall from Grace with God

24 september 2017 (50 minuten)

Ter wille van Bunchy moet Ray zich ermee bemoeien en Mickey redden van zichzelf. Terry keert terug naar LA met een verwoestende bekentenis. Daryll en Mickey worden het niet eens over hun film. Bunchy helpt een medegevangene, onder de voorwaarde dat hij hem helpt de schadevergoeding terug te vinden. Een Donovan wordt gedwongen extreme maatregelen te nemen om zijn familie te beschermen.

8. 8. Horses

1 oktober 2017 (50 minuten)

Ray wordt op een duistere missie naar New York gestuurd. Alleen achtergelaten in Los Angeles vraagt Abby de hulp van Terry en Bridget. Ze staat op het punt om de belangrijkste beslissing van haar leven te maken.

9. 9. Mister Lucky

8 oktober 2017 (50 minuten)

Natalies bekendheid brengt de carrière van Ray in gevaar wanneer hij voor de allereerste keer in de publiciteit komt. Mickey en Daryll vieren dan hun film groen licht gekregen heeft. Terry bereidt zich voor om de Fite Club voor altijd achter zich te laten.

10. 10. Bob the Builder

15 oktober 2017 (50 minuten)

Ray en Terry zetten hun verschillen aan de kant om voor eens en altijd af te rekenen met het probleem van Bunchy. Ondertussen regelt Jat een geheime bijeenkomst met Daryll om de toekomst van de film te bespreken.

11. 11. Michael

22 oktober 2017 (50 minuten)

Ray gaat op zoek naar Frank Barnes in een poging om Bridget uit de cel te krijgen. Ondertussen krijgt Terry in New York te maken met de terugkeer van Damons vader en handelt hij het verzoek van Bridget af.

12. 12. Time Takes a Cigarette

29 oktober 2017 (50 minuten)

Ray vertrekt naar New York in de hoop om Smitty te redden. Sam besluit om mee te helpen, maar alleen als Ray een gewelddadige opdracht voor hem uitvoert. Daryll twijfelt aan zijn loyaliteit aan Mickey.

Is er iemand die Ray Donovan nog volgt? Ben zelf na het derde seizoen gestopt met kijken, maar weet niet zo goed of ik verder moet gaan. Aan te raden om nog verder te kijken?

avatar van Joeri_000_mm

Joeri_000_mm

Ik volg het. De serie blijft zijn momenten wel houden. Maar na het derde seizoen wordt het echt wel een stukje minder vind ik ..

avatar van jacobine_rodijk

jacobine_rodijk

De serie verschijnt niet samen met de andere seizoenen als ik op 'Ray Donovan' klik.

Klopt ~Wendy~, dit is nog een openstaand bugje.

avatar van 606

606

Bob the builder, geweldig stukje humor. "Come on big fella let's get some heat" ??

avatar van Stargiver1002

Stargiver1002

Seizoen 5 is wel de minste tot nog toe!