• 8.985.921 stemmen

Manifest - Seizoen 4 (2022-2023)

Show titel: Manifest

Ontwikkeld door: Jeff Rake en Matthew Fernandes

Met: Melissa Roxburgh, Josh Dallas en Athena Karkanis

Datum van release: vrijdag 4 november 2022

Plot Manifest

Montego Air vlucht 828 is veilig geland na een nogal turbulent verlopen routinevlucht. Zowel de passagiers als de bemanningsleden zijn opgelucht wanneer ze de grond weer raken. Tijdens de paar uur die zij in de lucht hebben doorgebracht, is de rest van de wereld vijf jaar verder gekomen. Vrienden, geliefden en familieleden die de hoop hadden opgegeven en verder gingen met hun leven, worden nu geconfronteerd met het feit dat iedereen van vlucht 828 het vermeende ongeval overleefd heeft. De inzittenden van de vlucht krijgen een tweede kans, maar komen er al snel achter dat dit grote mysterie grote gevolgen heeft. Het lijkt erop dat zij voorbestemd zijn voor grootse dingen.

Afleveringen Seizoen 4 (2022-2023)

1. 1. Touch-and-Go

4 november 2022 (48 minuten)

Michaela onderzoekt een roeping en stuit op een mysterieuze verstekeling. Ben klampt zich stevig vast aan zijn vermoedens. Cal verlaat zijn schuilplaats en volgt een ​​aanwijzing.

2. 2. All-Call

4 november 2022 (49 minuten)

Saanvi verdiept zich in de verborgen stemmen op de zwarte doos. Als Henry wordt aangehouden, brengt Cal hem stiekem een bezoek. Ben neemt deel aan een podcast en vraagt om hulp.

3. 3. High Flight

4 november 2022 (43 minuten)

Cal probeert zijn litteken te begrijpen. Na een roeping bezoekt Michaela de copiloot van de 828, Amuta, die licht werpt op wat hij zag. Ben krijgt een emotionele band met iemand.

4. 4. Go-Around

4 november 2022 (45 minuten)

Michaela en Kyle hebben een gedeelde visie en komen bijeen om een ​​hartverscheurende reden. Eagan heeft waardevolle informatie voor Ben, maar tegen een prijs.

5. 5. Squawk

4 november 2022 (46 minuten)

Michaela, Vance, Jared en Zeke gaan op het terrein op zoek naar Ben, wat leidt tot een explosieve confrontatie en een goddelijk wonder.

6. 6. Relative Bearing

4 november 2022 (47 minuten)

Iedereen moet zich aanpassen: Cal heeft een geheim, Eagan gaat op een eigen missie en Michaela ontdekt een tragische moord.

7. 7. Romeo

4 november 2022 (46 minuten)

Als Michaela en Jared een tweede lijk vinden, gaan ze op zoek naar een seriemoordenaar. Cal gaat op een date. Zeke wordt geconfronteerd met zijn verleden.

8. 8. Full Upright and Locked Position

4 november 2022 (48 minuten)

Cal bevindt zich in een lastig parket en probeert tijdens de jacht op de moordenaar zijn naam te zuiveren. Saanvi test een theorie op een aarzelende vrijwilliger.

9. 9. Rendezvous

4 november 2022 (43 minuten)

Het feest van Michaela en Zeke wordt verstoord door een onheilspellende roeping. Cal en Ben krijgen vreselijk nieuws. Michaela, Saanvi en Eagan gaan op zoek naar de Omega-saffier.

10. 10. Inversion Illusion

4 november 2022 (42 minuten)

De Stones proberen zo snel mogelijk de Omega-saffier te vinden. Ben vindt hoop in een roeping die hem herenigt met een oude bekende. Zeke moet een moeilijke keuze maken.

11. 11. Final Descent

2 juni 2023 (46 minuten)

20. 20. Final Boarding

2 juni 2023 (50 minuten)

umbra

Kijk hier wel naar uit, heb de 3 seizoenen van deze reeks gebinged.

Woohoo vandaag de eerste 10 afleveringen van het 4de seizoen

umbra

Echt zo'n serie, waarbij ik me 1 voel met serie en de personages en het geweldig vind, al de karakters terug te zien, had dit ook met oa 'The Blacklist', 'Gotham', 'Once Upon A Time', 'Breaking Bad'...

umbra

Zalig 2de deel van dit vierde seizoen, puntje erbij tov, na het eerste deel van dit seizoen, dus een 9/10.

avatar van joshua1988

joshua1988

Waanzinnig einde, heb genoten, 62 afl. lang in 6 dagen. En heb een dag later nog eens de laatste twee afl. bekeken! Prima medicijn om de ergste warmte te vergeten.

'Achter de schermen' wordt gefluisterd (of kreeg ik net een 'Calling'?) dat er goede kansen zijn op minstens één spin-off. Ik hoop echt dat iemand daar flappen voor neer gaat tellen. De verhaallijn was nooit saai, bleef dus boeien en deed me een klein beetje denken aan het plezier dat ik had bij het kijken naar Fringe en Lost. En er zijn ook nog veel actuele stromingen te herkennen, hetgeen je zeker te denken geeft.

avatar van platonie

platonie

Leuke serie voor tieners, duurde alleen te lang en heb me mateloos geïrriteerd aan 't acteerwerk, wat was dat bar slecht......

avatar van nachtvlinder

nachtvlinder

Dit laatste seizoen was wel erg goed vooral het einde wat voor mij licht voorspelbaar was... Heb alles (4 seizoenen) in een week bekeken... Van halverwege 2e tot je begin 4e seizoen te veel geweld voor mij. Soms is er matig geacteerd, soms wel goed... Vaak erg Amerikaans , Familie etc... geweld...maar als je iets met callings heb zoals ikzelf is dit een zeer intrigerende serie....

Genoten..... (Ondanks alles)

avatar van cinematic81

cinematic81

Dit is zo slecht. Toch alles gezien. Acteerwerk is absurd, ik moest vaak denken aan As the World Turns ook omdat iedereen maar gewoon het politiebureau in kan lopen enzo.

Het einde paste wel bij de serie, erg slecht en met veel plotholes. Ik bedoel,

Met dit einde wis je dus Eden uit de timeline, maar ook de letterlijk net geboren Hope van die agente. Het vliegtuig landt met 11 mensen minder, worden ze daar niet voor aangehouden? En het grootste probleem, de memories zijn eenzijdig. Ben en zijn zus weten alles wel, maar Zeke en Grace weten niks. Cal weet niks meer en heeft ook weer kanker, die alleen gecured werd omdat een uit de dood herrezen Zeke zijn ziekte kon overnemen. Saanvi kon hem namelijk niet genezen.

Ze doen alsof alles precies hetzelfde gaat verlopen, dus Jared gaat met die collega en zal een kind krijgen... maar dat is wel vergezocht aangezien de omstandigheden volledig anders zijn en de tijdlijn ook 10 jaar terug.

Het probleem met Manifest was dat het heel goed begon, maar na een aflevering of 6 in seizoen 1 wist je al dat de schrijvers soort van vast zaten. Ze konden niet echt ergens heen met het plot omtrent de Major enzo.