• 8.347.805 stemmen

Release datum: 24 september 2018

• Netflix Bekijk via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Manifest

Montego Air vlucht 828 is veilig geland na een nogal turbulent verlopen routinevlucht. Zowel de passagiers als de bemanningsleden zijn opgelucht wanneer ze de grond weer raken. Tijdens de paar uur die zij in de lucht hebben doorgebracht, is de rest van de wereld vijf jaar verder gekomen. Vrienden, geliefden en familieleden die de hoop hadden opgegeven en verder gingen met hun leven, worden nu geconfronteerd met het feit dat iedereen van vlucht 828 het vermeende ongeval overleefd heeft. De inzittenden van de vlucht krijgen een tweede kans, maar komen er al snel achter dat dit grote mysterie grote gevolgen heeft. Het lijkt erop dat zij voorbestemd zijn voor grootse dingen.

Social Media

Seizoenen

Komt er een Manifest seizoen 4?

Acteurs en Actrices

Alle Media

Meningen over Manifest

avatar van 7 stars

7 stars

maandag 20 januari 2020
Manifest seizoen 1 vind dit wel sterk geschreven, bouwt mooi langzaam op naar een climax. Verveelt nergens en Seizoen 2 gaat gewoon verder. Echter alleen iets te Americaans voor mij, terug te zien in de als maar hamerende familiewaardes. Pfff begin gewoon een driehoeksverhouding als je na 5 jaar vermist wordt terug keerd en je vriend is nu met je beste vriendin maar kan nu niet kiezen. Maar dat kan natuurlijk niet in America.

kan niet wachten op 2e seizoen
avatar van Franklin1975

Franklin1975

donderdag 16 januari 2020
Manifest seizoen 1 De eerste 4 afleveringen beloven veel goeds.
Langzaamaan komen de verschillende personen die aan boord van vlucht 828 zaten met elkaar te maken.
Ook het gegeven binnen een gezin waarbij iemand na 5,5 jaar weer terugkeert en de andere door is gegaan met zijn of haar leven, zorgt voor de nodige filosofische situaties.
Ben benieuwd naar de rest.

Pollypeachum1_tv

zaterdag 15 januari 2022
Manifest seizoen 1 Totaal niet interessant
Te Amerikaans, te soapachtig, te traag, te ver gezocht en slaapverwekkende personages.
Misschien leuk als je 15 bent.

grandpa_tv

maandag 17 januari 2022
Manifest seizoen 1 Pfoeh.... 1e aflevering is erg ok maar daarna.... mozeskriebel van de ene ongeloofwaardigheid naar de andere en dan dat dringende / opdringerige "hallo ik ben de hoofdrolspeelster" geacteer. Ben er na 4 afleveringen (2 te lang) mee gestopt.