• 8.985.972 stemmen

Unbreakable Kimmy Schmidt - Seizoen 2 (2016)

Show titel: Unbreakable Kimmy Schmidt

Ontwikkeld door: Tina Fey en Robert Carlock

Met: Ellie Kemper, Jane Krakowski en Tituss Burgess

Datum van release: vrijdag 15 april 2016

Plot Unbreakable Kimmy Schmidt

Kimmy Schmidt is net gered uit een sekte in Indiana waar zij en drie andere vrouwen 15 jaar lang werden vastgehouden. Vastberaden om niet als slachtoffer te worden gezien, begint Kimmy haar leven opnieuw met een positieve instelling. Ze verhuist naar New York City en begint, met hulp van huisgenoot Titus Andromedon, een 'volwassen' leven.

Afleveringen Seizoen 2 (2016)

1. 1. Kimmy Goes Roller Skating!

15 april 2016 (30 minuten)

Titus' ex-vrouw daagt hem voor de rechter voor partneralimentatie. Kimmy heeft nog steeds gevoelens voor Dong. Jacquelines Sioux-familie heeft genoeg van haar.

2. 2. Kimmy Goes on a Playdate!

15 april 2016 (30 minuten)

Kimmy helpt Jacqueline om haar leven weer op de rails te krijgen na de scheiding. Titus doneert zijn oude kleren en leert een bouwvakker kennen.

3. 3. Kimmy Goes to a Play!

15 april 2016 (30 minuten)

Titus bedenkt een onemanshow over zijn eerdere leven als geisha. Terwijl Jacqueline probeert Julian jaloers te maken, vecht Lillian tegen gentrificatie.

4. 4. Kimmy Kidnaps Gretchen!

15 april 2016 (30 minuten)

Kimmy grijpt in als Gretchen, die samen met haar in de bunker zat, lid wordt van een andere sekte. Titus neemt Mikey de bouwvakker mee uit op zijn eerste date met een man.

5. 5. Kimmy Gives Up!

15 april 2016 (30 minuten)

Kimmy moet studeren voor haar examen, maar maakt zich zorgen over Dong die mogelijk uitgewezen wordt. Jacqueline geeft Buckley medicijnen omdat hij hyperactief is.

6. 6. Kimmy Drives a Car!

15 april 2016 (30 minuten)

Hipsters nemen de buurt over als Titus zijn appartement verhuurt op Airbnb. Kimmy heeft eindelijk genoeg van Jacquelines egocentrische gedrag.

7. 7. Kimmy Walks Into a Bar!

15 april 2016 (30 minuten)

Jacquelines galaplannen lopen spaak wanneer Deirdre Robespierre dezelfde avond een feest geeft. Kimmy loopt een bar in om te plassen en ontmoet een knappe veteraan.

8. 8. Kimmy Goes to a Hotel!

15 april 2016 (30 minuten)

Kimmy en Dong maken een uitstapje naar de Pocono Mountains, en een joodse familie beweert dat Jacquelines kostbare Mondriaan rechtmatig aan hen toebehoort.

9. 9. Kimmy Meets a Drunk Lady!

15 april 2016 (30 minuten)

Een dronken passagier overtuigt Kimmy ervan haar emoties niet meer te onderdrukken. Als een cassettebandje van R. Kelly kapot gaat, is dat voor Titus de laatste druppel.

10. 10. Kimmy Goes to Her Happy Place!

15 april 2016 (30 minuten)

Kimmy heeft haar eerste therapiesessie met Andrea, maar door Lillian leert ze haar woede pas echt kennen. Mikey vertelt zijn familie dat hij gay is.

11. 11. Kimmy Meets a Celebrity!

15 april 2016 (30 minuten)

Een beroemde psycholoog met een talkshow op televisie drijft een wig tussen Kimmy en haar vroegere bunkermaatje Cyndee. Titus geeft een tienerjongen datingadvies.

12. 12. Kimmy Sees a Sunset!

15 april 2016 (30 minuten)

Kimmy probeert Andrea te helpen met haar drankprobleem. Jacqueline gaat uit met een pro-Deoadvocaat om zijn geld. Titus en Mikey praten over samenwonen.

13. 13. Kimmy Finds Her Mom!

15 april 2016 (30 minuten)

Kimmy wordt herenigd met haar moeder bij Universal Studios en Titus gaat naar Miami. Jacqueline nodigt Russ en zijn familie uit voor Thanksgiving.

avatar van DionneDarko

DionneDarko

Het eerste seizoen gaf ik nog 3,5 sterren aangezien ik vooral erg genoten had van de eerste 3 afleveringen. Daarna werd het allemaal al wat meliger. Maar dit seizoen stoor ik mijzelf meer aan de grappen dan dat ik erom moet lachen. Het is allemaal te erg over the top en te hysterisch. Gaat op een gegeven moment best vervelen. Ik heb in dit seizoen welgeteld 1 maal moeten gniffelen en dat was toen Robert Durst werd nagedaan (de psycho uit de docu serie the Jinx) maar daar hebben ze in feite ook wat goede grappen over laten liggen. De eerste 3 afleveringen van het 1e seizoen waren juist zo leuk omdat het tegelijkertijd erg morbide was dat met die mollenvrouwen. Seizoen 2 mist dat tot nu toe enorm en ik ben al aan de 6e aflevering toe.

avatar van Tonypulp

Tonypulp

''I'm not saying he has any diagnosable behavioral disorders, just he's a handful!

...

Which is a medical term for how many pills he needs''

Tot nu toe vind ik dit seizoen in alles beter. Veel jokes tussen de regels door en een stuk meliger. Seizoen 1 was al cringy en hysterisch... maar het kan dus nog ''erger''

Mist een beetje 'de spanning' van wereldvreemde Kimmy nieuw in New York. Maar de typetjes en grappen zijn onverminderd leuk. Heerlijk cheesy.

Ook het tweede seizoen blijft het genieten van de hyperactieve pogingen van Kimmy Schmidt om haar eigen leven op te bouwen. Voor de vervolgreeks is er een nieuw blik komieken en bekende acteurs opengetrokken om typetjes te spelen. Tina Fey doet zelf een hilarische psychiater met twee verschillende gezichten: overdag is zij het stereotiep van de begripvolle therapeute, maar 's avonds ontpopt zij zich tot alcohol zuipend feestbeest. Een leuk tegenwicht op Kimmy Schmidt als het lieve kindmeisje dat zich altijd zelf heeft moeten redden. Eigenlijk doet deze reeks er in alles een schepje bovenop: nóg spitsvondigere dialogen; nóg meer pop culture verwijzingen; nóg meer visuele grappen die in een oogwenk voorbij zijn; nóg meer aandacht op de zang van Titus Andromedon.

De eerste teaser van het derde seizoen (Titus doet een Beyonceetje) Unbreakable Kimmy Schmidt - Season 3 | Teaser [HD] | Netflix - YouTube