Mijn Series +

Miami Vice - Seizoen 1 (1984-1985)

Actie / Misdaad

ontwikkeld door Anthony Yerkovich en Andres Carranza
met Don Johnson, Philip Michael Thomas en Saundra Santiago

We maken kennis met James 'Sonny' Crockett een ervaren undercover agent en Ricardo Tubbs een politieman uit The Bronx die naar Miami komt om de moord op z'n broer te wreken. Hij wordt de nieuwe partner van Crockett bij de Vice Division's Organised Crime Bureau waar zij onder leiding van hun chef Lt. Martin Castillo infiltreren in de onderwereld van Miami waar drughandel,gokken,geld witwassen,afpersing en moord dagelijkse kost zijn.

1. Pilot (Brother's Keeper Part 1)
  2. Pilot (Brother's Keeper Part 2)
  3. Heart of Darkness
  4. Cool Runnin'
  5. Calderone's Return: Part 1 - The Hit List
  6. Calderone's Return: Part 2 - Calderone's Demise
  7. One-Eyed Jack
  8. No Exit (a.k.a. Three-Eyed Turtle)
  9. The Great McCarthy
  10. Glades
  11. Give a Little, Take a Little
  12. Little Prince
  13. Milk Run
  14. Golden Triangle: Part I (a.k.a. Score)
  15. Golden Triangle: Part II
  21. Nobody Lives Forever
  22. Evan
  23. Lombard
avatar van CorvisChristi
Eindelijk staat Miami Vice dan op TV-meter! Eén van de meest invloedrijke en beste series uit de jaren '80. Met natuurlijk de legendarische muziek van Jan Hammer.

avatar van 606
Eindelijk kunnen bemachtigen, ben er meteen aan begonnen keek er lang naar uit.

avatar van HALVE TAMME.
HALVE TAMME. (moderator)

avatar van 606
Noogie the Noog noogman

606 schreef:
Eindelijk kunnen bemachtigen, ben er meteen aan begonnen keek er lang naar uit.
Heb gelukkig ook alle seizoenen weten te bemachtigen. Pure nostalgie

avatar van Phantasm
Leuke serie om naar te kijken, deze 10 jaar terug gezien.

Verdient een plek in de top 100.

Had al zoveel over de reeks vroeger gehoord van: 'Don Johnson van Miami Vice'. En ik hou van politieseries en ben een Don Johnson fan, dus moest de reeks zien. Echt geweldige reeks uit de gouden jaren tachtig! Realistische misdaadverhalen, actie, veel vrouwelijk schoon, prachtige speedboten en ferrari's. En ook een hele reeks aan bekende acteurs die toen nog jong waren maar later gingen doorbreken zoals Bruce Willis, Bill Paxton, Brion James, James Remar, Melanie Griffith(niet toevallige de toenmalige vrouw van Johnson) enz. De coole cast: Micheal Phillip Tomas, en Edward James Olmos. Prachtige reeks! Ik heb wel nog maar t.e.m het 3de deel gezien, maar tot op heden prachtige reeks! Dit smaakt naar meer!!! Spijtig dat er maar 5 seizoenen zijn. Dat dat er 6 waren omdat er staat van 1984 t.e.m 1989. Maar, goed, heb de volledige box kunnen kopen aan een schappelijke prijs en zeer tevreden ermee!