ad
  • 8.180.259 stemmen

Virgin River - Seizoen 3 (2021)

Show titel: Virgin River

Seizoenen: 3 seizoenen

Afleveringen: 2

Datum van release: vrijdag 9 juli 2021

Eerst uitgezonden op: Netflix (Nederland)

• Netflix Bekijk seizoen 3 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Over Virgin River

Melinda Monroe beantwoordt een advertentie om te solliciteren als verpleegkundige in de afgelegen stad Virgin River in Californië. Ze denkt dat dit de perfecte plek is om opnieuw te beginnen en haar pijnlijke herinneringen achter te laten. Maar ze ontdekt al snel dat het leven in een kleine stad niet zo eenvoudig is als ze had verwacht en dat ze eerst moet leren om met zichzelf in het reine te komen voordat ze echt van Virgin River haar thuis kan maken.

Afleveringen Seizoen 3 (2021)

1. 1. Where There's Smoke...

Mel denkt aan het verleden en probeert haar verjaardag niet te vieren. Doc krijgt bevestiging van zijn verontrustende diagnose en gaat op zoek naar een vervanger.

2. 2. Sticky Feet

Ricky en Lizzie zoeken privacy. Doc maakt zich zorgen over Hope, die mogelijk is gestrand in een orkaan. Mel doet Jack een aantrekkelijk aanbod.

3. 3. Spare Parts and Broken Hearts

Lily vertelt Mel een schokkend geheim. Brie leert Brady beter kennen en doet Jack een bekentenis. Lizzie wordt verrast door haar ex.

4. 4. Take My Breath Away

Doc en Mel helpen Christopher en Preacher met een medisch noodgeval. Na een vervelende confrontatie steekt Jack zijn energie in een romantisch diner.

5. 5. Kindling

Wanneer er een nieuwe arts solliciteert, schrikt Mel als ze hoort van Docs plannen. Todd doet tot Jacks ongenoegen een gedurfd verzoek. Lily onthult iets verontrustends.

6. 6. Jack and Jill

Jack en Mel doen mee aan de houthakkersspelen en botsen over hun relatie en hun toekomst. Brie vertelt meer over haar pijnlijke relatiebreuk.

7. 7. Split

Jack spreekt een advocaat over voogdij en de stress wordt hem bijna te veel. Brady wordt ondervraagd. Muriel geeft Doc advies.

8. 8. Life and Death

Mel vertrekt naar LA om Joey te steunen bij de hoorzitting over de scheiding. Jack herinnert zich steeds meer. Lily vraagt haar vriendinnen om voor de kinderen te zorgen.

9. 9. The Sun Also Rises

De stad neemt afscheid van een geliefde vriendin. Brie verwerkt haar eigen verlies. Mel en Jack bespreken hoe het verder moet met hun relatie.

10. 10. A Wedding, No Funeral and a Baby

Jack neemt een belangrijke beslissing. Mel weet niet hoe ze haar verrassende nieuws moet vertellen. Doc maakt zich grote zorgen. Preacher ontmoet de vriendin van Paige.

Was weer geweldig met vele cliffhangers ik kan niet wachten op seizoen vier.

avatar van hatebreeder

hatebreeder

Het derde seizoen vind ik net wat minder dan de eerste 2 seizoenen. Verder nog steeds een prima serie.

avatar van jester

jester

Je kunt ook overdrijven met het aantal cliffhangers.

Ik vroeg me al af waarom de rol van Hope dit seizoen zo bijzonder ingevuld werd, maar dat had dus te maken met corona: Waarom Hope afwezig is in Virgin River: Seizoen 3 | Superguide

avatar van hatebreeder

hatebreeder

Jester schreef:

Je kunt ook overdrijven met het aantal cliffhangers.

Aah dat wist ik ook niet van Hope. Bedankt voor het delen.