Mijn Series +

Virgin River - Seizoen 2 (2020)

ontwikkeld door Sue Tenney
met Alexandra Breckenridge, Martin Henderson en Tim Matheson

Melinda Monroe beantwoordt een advertentie om te solliciteren als verpleegkundige in de afgelegen stad Virgin River in Californië. Ze denkt dat dit de perfecte plek is om opnieuw te beginnen en haar pijnlijke herinneringen achter te laten. Maar ze ontdekt al snel dat het leven in een kleine stad niet zo eenvoudig is als ze had verwacht en dat ze eerst moet leren om met zichzelf in het reine te komen voordat ze echt van Virgin River haar thuis kan maken.

1. New Beginnings
  7. Breaking Point
  8. Blindspots
  9. Hazards Ahead
  10. Blown Away

Seizoen 1 was goed te doen.

avatar van theo79
Seizoen 1 was zeker goed te doen. Ik kijk hier wel naar uit.