Mijn Series +

M'entends-tu? - Seizoen 1 (2019)

Alternatieve titel: Can You Hear Me?

1 stem

Canada
Drama / Komedie

ontwikkeld door Florence Longpré
met Mélissa Bédard, Florence Longpré en Ève Landry

We volgen het dagelijks leven van Carolanne, Fabiola en Ada, drie jonge vrouwen met een achterstandsachtergrond uit Montréal. Ondanks hun verschillen zijn het beste vriendinnen die altijd voor elkaar klaar staan. Ondanks alles vinden humor en hoop in hun leven terwijl ze worstelen met foute vriendjes en hun disfunctionele families.

1. Les Filles du Bloc
  7. Mourir sur Scène
  8. J'penserai à Toi
  9. Le Plus Fort C'est Mon Oère
  10. On Était Beau

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.