Mijn Series +

Sløborn - Seizoen 1 (2020)

Duitsland / Denemarken
Sciencefiction / Thriller

ontwikkeld door Peter Eiff, Robert Franke, Theodor Gringel en Tobias Alexander Seiffert
met ​​Alexander Scheer, Wotan Wilke Möhring en Laura Tonke

Op het Noordzee-eiland Sløborn worden twee lichamen op een gestrande zeilboot ontdekt. Er begint een klassiek moordonderzoek, maar dan zijn er steeds meer tekenen dat er een gevaarlijke plaag met de doden is meegekomen. De eilandbewoners interpreteren deze tekens echter niet op tijd doordat ze het te druk hebben hun persoonlijke problemen. Ze hebben geen idee dat een dodelijk virus op zoek is naar slachtoffers onder de eilandbewoners en hun plannen genadeloos zal dwarsbomen.

1. Ankunft
  2. Wirt
  3. Komplizen
  4. Wahrscheinlichkeiten
  5. Gegenwehr
  6. Landunter
  7. Widerstand
  8. Zuflucht

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.