Mijn Series +

Sorjonen - Seizoen 3 (2019)

Alternatieve titel: Bordertown

Finland / Frankrijk
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Miikko Oikkonen
met Ville Virtanen, Matleena Kuusniemi en Anu Sinisalo

Detective Inspecteur Karl Sorjonen is één van de meest gerespecteerde officiers bij het Finse bureau. Wanneer zijn vrouw geneest van hersenkanker, besluit Sorjonen zijn familie te verhuizen naar een klein dorpje met de naam Lappeenranta. Dit dorpje grenst aan Rusland en is de perfecte locatie om een nieuw leven te beginnen. In de realiteit is het leven helemaal niet zo vredig in Lappeenranta. Moorden, verkrachtingen, kidnappings, prostitutie, drugshandel en hondengevechten zetten het leven van Karl Sorjonen voorgoed op zijn kop.

1. Ihmisen Tahra
  9. Shakkitarina Osa 1
  10. Shakkitarina Osa 2

avatar van jarno1975
jarno1975 (crew)
Seizoen 3 is vanaf 11 mei te zien op Netflix.

avatar van DjFrankie
Afl 9 lijkt in het begin wel heel erg op het nieuwe normaal, voorspellende vooruitzichten?

avatar van DjFrankie
Na een sterk eerste seizoen, toch steeds minder en te langdradig naar eerdere seizoenen. Dat zijn vrouw is overleden en het gedrag van zijn dochter voegt voor mij minder toe.