Mijn Series +

Hidden - Seizoen 2 (2019)

Alternatieve titel: Craith

1 stem

Verenigd Koninkrijk
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Mark Andrew en Ed Talfan
met Sian Reese-Williams, Sion Alun Davies en Nia Roberts

Inspecteur Cadi John krijgt te maken met een nieuwe moordzaak in Noord-Wales. Het gaat om een vermoorde, gepensioneerde leraar. Tijdens de zaak krijgt ze maken met verschillende verdachten die ook nog eens glashard liegen. Samen met haar collega Owen probeert ze desalniettemin de verantwoordelijke(n) in te rekenen.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
avatar van ZAP!
Ben toch wel benieuwd hiernaar. Sian-Reese Williams vind ik een genot om naar te kijken en met het sfeertje daar in (Noord-)Wales zat het 1e seizoen ook helemaal snor.

avatar van james_cameron
Nog een tikkeltje beter dan het eerste seizoen, vooral door de ditmaal meer boeiende moordzaak, die bijzonder goed wordt uitgewerkt. De puzzel-achtige plotstructuur is ook een pluspunt. Hoofdpersoon inspecteur Cadi John (Sian Reese-Williams) komt er dan wel wat meer bekaaid af, mede door haar wat vlakke privé-situatie, maar dat nemen we dan maar op de koop toe. Het mooie landschap van Wales zag er nog nooit eerder zo troosteloos en desolaat uit.