Mijn Series +

Curb Your Enthusiasm - Seizoen 10 (2020)

ontwikkeld door Larry David
met Larry David, J.B. Smoove en Jeff Garlin

Larry David, medebedenker en uitvoerend producent van de langlopende komische hitserie Seinfeld, boort een nieuwe bron van humor aan: zichzelf. Hij heeft alles wat een man zich maar kan wensen: een liefhebbende vrouw, goeie vrienden, een succesrijke carrière, een fantastisch huis - wat kan er eigenlijk misgaan voor Larry David? Omringd door een uitgelezen stel echte en fictieve vrienden, kennissen en gezworen vijanden is hij bereid om altijd het onzegbare te zeggen; eerlijk, maar op het randje van het gevoelloze af - Larry David is de perfecte man voor misverstanden en gemiste kansen.

1. Happy New Year
  8. Elizabeth, Margaret and Larry
  9. Beep Panic
  10. The Spite Store
avatar van large conscious
het word nergens zo geniaal onbeschaamd hylarisch als daarvoor , maar de anti held David blijft een kijk sensatie om te lachen .

Meer van hetzelfde, maar het niveau is constant. Vooral the doorlopende spite store verhaallijn was leuk.