Mijn Series +

Curb Your Enthusiasm - Seizoen 9 (2017)

ontwikkeld door Larry David
met Larry David, Jeff Garlin en J.B. Smoove

Larry David, medebedenker en uitvoerend producent van de langlopende komische hitserie Seinfeld, boort een nieuwe bron van humor aan: zichzelf. Hij heeft alles wat een man zich maar kan wensen: een liefhebbende vrouw, goeie vrienden, een succesrijke carrière, een fantastisch huis - wat kan er eigenlijk misgaan voor Larry David? Omringd door een uitgelezen stel echte en fictieve vrienden, kennissen en gezworen vijanden is hij bereid om altijd het onzegbare te zeggen; eerlijk, maar op het randje van het gevoelloze af - Larry David is de perfecte man voor misverstanden en gemiste kansen.

1. Foisted!
  2. The Pickle Gambit
  3. A Disturbance in the Kitchen
  4. Running with the Bulls
  5. Thank You for Your Service
  6. The Accidental Text on Purpose
  7. Namaste
  8. Never Wait for Seconds!
  9. The Shucker
  10. Fatwa!
avatar van Jordy
Net op tijd klaar met het opnieuw kijken van s1-8. Dit was toch wel even een grote stap, voelde een beetje als een reunion show Wel pijnlijk om te zien dat het nu toch echt wel een stel oude mannen zijn, die niet meer zo scherp uit de hoek komen als 10 jaar geleden.

avatar van The Oceanic Six
Ben hier jaren terug aan begonnen als grote Seinfeld fan, maar ik heb het na 2 seizoenen stopgezet, vond het echt niet interessant of grappig. Loont het om dit een tweede kans te geven, gezien de comeback nu?

avatar van Jordy
Er is niet erg veel veranderd aan deze serie sindsdien.