Mijn Series +

Divorce - Seizoen 4 (2015)

Nederland
Drama / Komedie

ontwikkeld door Linda de Mol en John de Mol
met Jeroen Spitzenberger, Dirk Zeelenberg en Waldemar Torenstra

De serie gaat over drie verschillende mannen tussen de 35 en 45 die midden in een scheiding liggen. Ze besluiten tijdelijk samen te gaan wonen. Ze delen lief en leed en er ontstaat een diepe vriendschap. Het verhaal draait om alles dat een scheiding met zich meebrengt: de heftige emoties, de ruzies, de rouw, de twijfels, de kinderen, financiën, jezelf hervinden, opnieuw beginnen, de omgang met je ex en daten op je veertigste. De serie gaat ook over een typische mannenvriendschap. Mannen die aan een half woord genoeg hebben om elkaar te begrijpen, die elkaar de ruimte geven om te kunnen zwelgen en rugdekking geven als ze kwetsbaar zijn. Maar ook mannen die elkaar, als het nodig is, snoeihard de waarheid vertellen.

1. De Nieuwe
  9. Afscheid
  10. Honk Vier
  11. Betere Tijden
  12. Wonderen
Jammer dat er geen vijfde seizoen meer komt.

Quido schreef:
Jammer dat er geen vijfde seizoen meer komt.

Vind ik ook een echte top serie.

avatar van theo79
De afgelopen dagen alle 4 de seizoenen van deze serie er dooheen gejaagt. Geweldig leuke serie. Zoals hierboven ook al gezegt wordt had er van mij ook een 5e seizoen mogen zijn.