Mijn Series +

Divorce - Seizoen 2 (2014)

Nederland
Drama / Komedie

ontwikkeld door Linda de Mol en John de Mol
met Jeroen Spitzenberger, Dirk Zeelenberg en Waldemar Torenstra

De serie gaat over drie verschillende mannen tussen de 35 en 45 die midden in een scheiding liggen. Ze besluiten tijdelijk samen te gaan wonen. Ze delen lief en leed en er ontstaat een diepe vriendschap. Het verhaal draait om alles dat een scheiding met zich meebrengt: de heftige emoties, de ruzies, de rouw, de twijfels, de kinderen, financiën, jezelf hervinden, opnieuw beginnen, de omgang met je ex en daten op je veertigste. De serie gaat ook over een typische mannenvriendschap. Mannen die aan een half woord genoeg hebben om elkaar te begrijpen, die elkaar de ruimte geven om te kunnen zwelgen en rugdekking geven als ze kwetsbaar zijn. Maar ook mannen die elkaar, als het nodig is, snoeihard de waarheid vertellen.

1. Aflevering 1
  10. Aflevering 10
  11. Aflevering 11
  12. Aflevering 12
avatar van Jordy
Afleveringen zijn helaas niet doorgekomen bij de toevoeging, kan iemand deze svp via een correctie opnieuw invoeren?

deze bug heb ik als het goed is zojuist opgelost, zodat het niet meer voor zou moeten komen

avatar van tommykonijn
Zal ik wederom even opnieuw doorgeven.

Het jaartal (2014) is ook weggevallen?

avatar van DonOswaldo
Dat is omdat er geen uitzenddata staan ingevoerd, daarop wordt het jaartal gebaseerd.

avatar van brawljeff
Opgelost, dankzij tommykonijn!