Mijn Series +

Divorce - Seizoen 3 (2015)

Nederland
Drama / Komedie

ontwikkeld door Linda de Mol en John de Mol
met Jeroen Spitzenberger, Dirk Zeelenberg en Waldemar Torenstra

De serie gaat over drie verschillende mannen tussen de 35 en 45 die midden in een scheiding liggen. Ze besluiten tijdelijk samen te gaan wonen. Ze delen lief en leed en er ontstaat een diepe vriendschap. Het verhaal draait om alles dat een scheiding met zich meebrengt: de heftige emoties, de ruzies, de rouw, de twijfels, de kinderen, financiën, jezelf hervinden, opnieuw beginnen, de omgang met je ex en daten op je veertigste. De serie gaat ook over een typische mannenvriendschap. Mannen die aan een half woord genoeg hebben om elkaar te begrijpen, die elkaar de ruimte geven om te kunnen zwelgen en rugdekking geven als ze kwetsbaar zijn. Maar ook mannen die elkaar, als het nodig is, snoeihard de waarheid vertellen.

1. Niet met en Niet zonder Elkaar
  9. De Derde Partij
  10. Het Zit Tegen
  11. Het Begin van het Einde
  12. Het Einde van het Begin
Minste seizoen uit de reeks....