Mijn Series +

Keizersvrouwen - Seizoen 1 (2019-2020)

Nederland
Thriller

ontwikkeld door Ian Ginn en Maarten Almekinders
met Karina Smulders, Susan Radder en Hilde van Mieghem

Xandra (33) heeft een gezin en werkt bij een succesvol evenementenbureau. Toch verlangt ze naar meer opwinding in haar leven. Als ze besluit een groep luxe escorts te managen, komt ze terecht in de wereld van seks, zwart geld en geweld. Haar gezin buiten schot houden blijkt met zo'n gevaarlijk dubbelleven geen sinecure.

1. Vrijheid Lonkt
  7. Raak
  8. Ontmaskerd
  9. Lokaas
  10. Achter de Spiegel
Een serie waar je langzaam in komt. Gaandeweg het seizoen vond ik het steeds beter worden. Als je uiteindelijk het hele achtergrond verhaal kent ga je de karakters begrijpen. De spanning naar het eind toe wordt goed opgebouwd.
Ik vond het een goed seizoen ben benieuwd of er een 2de komt.